اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

هیچ پروژه شاخص عمرانی و توسعه‌ای در شهر زنجان اجرا نشده است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به عدم اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی در شهر زنجان گفت: به این مشکل باید عدم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را هم اضافه کرد.

هیچ پروژه شاخص عمرانی و توسعه‌ای در شهر زنجان اجرا نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رزاق محمدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان احیا و با طراوت نگه داشتن طبیعت را از وظایف همگانی برای حفظ محیط زیست دانست و اظهار کرد: شاید تهیه اطلس زیست بوم به کاهش مشکلات موجود در این حوزه کمک کند

وی مدیریت جامع، هماهنگ و نظام‌مند منابع حیاتی را از دیگر راه‌کارهای کمک به محیط زیست اعلام و اضافه کرد: این مسئله باید با ارگان‌های متولی و مدیریت شهری هماهنگ شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اصلاح شرایط زیستی برای برخوردار کردن جامعه از محیط زیست سالم تصریح کرد: در این رابطه تهیه اطلس زیست بوم برای حفاظت از منابع حیاتی الزامی محسوب می‌شود.

محمدی مقابله با تغییرات اقلیم و مقابله با تهدیدات زیست محیطی نظیر گرد و غبار، گسترش ابعاد اقتصاد سبز، بهینه سازی الگوی مصرف و منابع انرژی، توسعه حمل و نقل عمومی، مدیریت تعادل بخشی و حفاظت کیفی از آب‌های زیرزمینی و آب‌های سطحی و در نهایت تدوین منشور اخلاق محیط زیست و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق زیست محیطی را از راه‌کارهای پیشنهادی خود در تثبیت و ارتقای محیط زیست اعلام کرد.

وی بر لزوم متعادل کردن عوارض و تعرفه‌های خدمات شهرداری زنجان تاکید کرد و گفت: این تعرفه‌ها باید مطابق با اقتصاد علمی وضع و عملیاتی شوند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به عدم اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی در شهر زنجان ادامه داد: به این مشکل باید عدم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را هم اضافه کرد.

محمدی پارکینگ‌های طبقاتی، سبزه‌میدان و چند پروژه دیگر را از جمله پروژه‌هایی اعلام کرد که اجرای آن‌ها راه به جایی نبرده است و ادامه داد: بازگشایی پادگان زنجان هم با کندی در حال انجام است.

وی نظارت و پاسخگویی به مردم را در حوزه مدیریت شهری از وظایف ذاتی شورا اعلام و تاکید کرد: سئوال اصلی این است چرا هیچ پروژه شاخصی در این شهر اجرا نمی‌شود و یا اینکه چرا پروژه‌های عمرانی تکمیل و به سرانجام نمی‌رسد که بتوان پاسخ قانع کننده‌ای به مردم داد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به مدت زمان کم باقیمانده از عمر شورای چهارم اشاره و ابراز امیدواری کرد: در مدت زمان باقیمانده بتوان طرح‌ها و پروژه‌های قابل توجه و توسعه‌ای را در سطح شهر زنجان اجرا کرد.

انتهای پیام/73004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول