اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور زوج‌های جوان

آیین ازدواج آسان در منوجان برگزار شد + تصاویر

با حضور زوج‌های جوان آیین ازدواج آسان در منوجان برگزار شد.

آیین ازدواج آسان در منوجان برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، علیجان خودستان مدیر کمیته امداد منوجان شامگاه سه‌شنبه در آیین پیوند زوج‌های آسمانی در این شهرستان اظهار داشت: چه خوب است که انتخاب همسر و ازدواج را بر اساس الگوی دینی و ازدواج آسان قرار دهیم.

وی بیان داشت: هدف ما از برگزاری این مراسم این است که زندگی خوب، باثبات و مستحکم بر اساس معیارهای اسلامی پایه‌گذاری شود و از تجملات و هزینه‌های گزاف پرهیز شود.

مدیر کمیته امداد منوجان گفت: ازدواج باید بر اساس رسم و سنت‌ها نادرست امروزی نباشد، بلکه زندگی خوب، ساده، باصفا و صمیمیت ماندگار است.

وی افزود: کانون گرم خانواده خود را با مسائل دنیوی تغییر ندهیم و زندگی را بر اساس الگوی غلط پایه‌ریزی نکنیم.

حجت‌الاسلام احمد بهبودی دفتردار ازدواج شهرستان منوجان در این آیین اظهار داشت: خانواده یک نهاد اساسی سازندگی شخصیت انسان‌ها است و مهم‌ترین عامل تکامل بشر است.

وی تصریح کرد: دین اسلام برای تحکیم این نهاد و سرنوشت انسان‌ها راهنمایی و برنامه‌هایی را مطرح کرده است، بنابراین باید رهنمودهای دین مقدس اسلام را سرلوحه زندگی مشترک خود قرار دهیم.

بهبودی ابراز داشت: اگر بخواهیم، مکاتب اسلام را نسبت به تحکیم خانواده با مکاتب دیگر در جامعه امروزی مقایسه کنیم، با ابراز تأسف مکاتب غربی نهاد خانواده را تضعیف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف دین اسلام در زمینه ازدواج مطابق با آیات و روایات آرامش روانی است که در این راستا در ارتباط با شرایط ازدواج نباید سخت‌گیری کرد و باید تلاش شود که ازدواج‌ها به صورت آسان انجام شوند.

انتهای پیام/80006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول