اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

قره‌شیخلو:

توجه نهادها به فعالیت‌های قرآنی بیشتر شده است

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به افزایش به تعداد تفاهم‌نامه‌های همکاری با نهادهای مختلف به منظور توسعه سطح کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی، گفت: توجه دستگاه‌ها و نهادها به فعالیت‌های قرآنی در سال اخیر بیشتر شده است.

توجه نهادها به فعالیت‌های قرآنی بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، تفاهم‌نامه همکاری سازمان دارالقرآن و کمیته امداد امروز 29 آذر ماه در سازمان دارالقرآن منعقد شد.

در ابتدای این جلسه مهدی قره‌شیخ‌لو رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه با کمیته امداد به منظور توسعه برنامه‌های قرآنی در این سازمان است اظهار داشت: کمیته امداد یکی از نهادهای انقلابی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) تاسیس شد و در این سال‌ها منشا خدمات زیادی به قشر آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم مسئولان کمیته امداد در انجام مسئولیت‌هایشان موفق باشند افزود: موضوعات فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این بین توجه به مباحث قرآنی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. کمیته امداد امام خمینی فعالیت‌‌های مختلفی در حوزه‌های قرآنی دارد که امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم آنها را در اعتبار کمی و کیفی برنامه‌هایشان یاری رسانیم.

قره ‌شیخ‌لو با بیان اینکه آموزه‌های قرآنی در انسجام بخشی و ارتباط نظام‌مند برنامه‌های قرآنی کمک بسزایی می‌کند، خاطر نشان کرد: ما آمادگی داریم که با بسیج عمومی ظرفیت‌های سازمان دارالقرآن را در اختیار کمیته امداد قرار دهیم.

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف در سال جاری افزود: این امر نشان می‌دهد که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به برنامه‌های قرآنی و ارتقای کمی و کیفی آنها توجه بسیاری دارند.

وی با بیان اینکه توسعه برنامه‌های قرآنی در ارتقای برنامه‌های سازمانی و نیروهای انسانی موثر است گفت: پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد کارگروه تشکیل می‌شود تا برنامه‌ریزی‌ها را صورت و عملی کند اجرای این تفاهم‌نامه قرار است از ابتدای بهمن در مراکز فرهنگی کمیته امداد صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول