اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی ورزش زورخانه‌ای کشور

پهلوانان خراسان جنوبی بر سکوی نخست مسابقات ایستادند

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی گفت: در رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی ورزش زورخانه‌ای کشور، پهلوانان استان بر سکوی نخست مسابقات ایستادند.

پهلوانان خراسان جنوبی بر سکوی نخست مسابقات ایستادند

مهدی قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی ورزش زورخانه‌ای کشور پهلوانان خراسان جنوبی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به رقابت 10 تیم برتر کشور در این ماراتن ورزشی ملی و مذهبی افزود: در گروه (ب) لیگ برتر ورزش زورخانه‌ای کشور نمایندگان خراسان جنوبی با تیم‌های مازندران، هرمزگان، پتروشیمی جندی‎شاپور فارس و کردستان به رقابت ‌پرداختند و در گروه (الف) نیز تیم‌های مقاومت اصفهان، هیئت البرز، کرمان، کاشی واژه کرمانشاه و ثامن‌الحجج (ع) یزد حضور داشتند.

رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: دومین هفته از گروه «ب» رقابت‌های لیگ برتر تیمی زورخانه‌ای کشور که از 23 تا 28 آذرماه جاری به میزبانی مازندران در چالوس برگزار شد و پهلوانان استان با کسب 264 امتیاز با اقتدار بر سکوی نخست ایستادند.

قمری یادآور شد: در این مسابقات تیم هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای کردستان با کسب 238 امتیاز نایب قهرمانی را از آن خود کرد، نمایندگان استان مازندران نیز با کسب 145 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند، همچنین تیم‌های فارس و هرمزگان رده‎های چهارم و پنجم را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر تیمی زورخانه‌ای در بخش‌های شنا، سنگ، نرمش، میل بازی و میل‎گیری، چرخ، کباده و کشتی پهلوانی برگزار می‌شود، گفت: علی قمری، سروش جواهری، احسان افلاکی، رضا یوسفی، حسین عجم، ابوالفضل ایوبی، مصطفی دلاکه و ناصر نادعلی ورزشکاران خراسان جنوبی بودند که در این رقابت‌ها وارد گود جوانمردی شدند، رضا آفتابی مربیگری و جواد حقجو و محمدرضا حس‌پور نیز به عنوان مرشد تیم را همراهی کردند.

انتهای پیام/69014/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول