اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

موشه یعلون: صنایع تسلیحاتی ایران پیشرفت بسیاری کرده است/ تفکرات عقیدتی ایران در ضدیت با اسرائیل تغییر نخواهد یافت

وزیر جنگ رژیم اسرائیل در سخنانی به رشد تسلیحاتی ایران و کمک‌های نظامی جمهوری اسلامی به حزب الله لبنان اشاره کرد.

موشه یعلون: صنایع تسلیحاتی ایران پیشرفت بسیاری کرده است/ تفکرات عقیدتی ایران در ضدیت با اسرائیل تغییر نخواهد یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم اسرائیل در سخنانی از رشد تسلیحاتی ایران و کمک به حزب الله لبنان اشاره نمود و گفت، برداشتن تحریم‌ها تنها موجب افزایش ساخت سلاح از سوی ایران می‌شود

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» موشه یعلون با هشدار نسبت به لغو تحریم‌ها علیه ایران گفت که این موضع باعث سرازیر شدن نقدینگی به سمت صنایع تسلیحاتی ایران و  ساخت سلاح‌های پیشرفته و ارسال آن به بازوی نبردهای نیابتی این کشور، یعنی حزب‌الله لبنان می‌شود.

یعلون در سخنرانی خود در جمع برخی مقام‌های آمریکایی چون «جان مک‌کین» در واشنگتن اظهار داشت: «صنایع نظامی ایران رشد بسیار مطلوبی کرده و پیشرفت داشته است. صنعت اسلحه سازی ایران بسیار مستحکم است.»

وزیر صهیونیستی در ادامه افزود: «ایران تلاش برای ساخت سلاح‌هایی که نه تنها اسرائیل بلکه دیگر کشورهای فراتر منطقه را تهدید می‌کند، متوقف نخواهد کرد. باید از سرمایه‌های نقدی که با برداشتن تحریم‌ها به سوی ایران سرازیر می‌شود، تشکر کرد. امری که موجب ساخت سلاح‌های پیشرفته‌تر از سوی ایران  و تجهیز تسلیحاتی نیروهای تروریست به ویژه حزب‌الله لبنان ، حماس و جهاد اسلامی فلسطین می‌شود.»

یعلون در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر ایران در تجهیز حزب‌الله افزود، جمهوری اسلامی تفکرات عقیدتی خود و امیالش منجمله لطمه زدن به اسرائیل را با شیوه‌های مختلف به ویژه حمله‌های خرابکارانه تغییر نخواهد داد.

وزیر جنگ اسرائیل در خاتمه ضمن ستایش از دیدار خود با «اشتون کارتر» وزیر دفاع‌ آمریکا تاکید کرد، ایران و عوامل نیابتی این کشور بسیار قدرتمند از قبل می‌شوند.

انتهای پیام/


عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول