اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

ضرغام در گفت‌وگو با فارس:

زمان برگزاری مرحله سوم طرح اعطای مدرک به حافظان به‌ تعویق افتاد

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن از تغییر زمان برپایی مرحله سوم دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد و گفت: سومین مرحله این طرح با یک هفته تأخیر، 11 دی‌ماه برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مرحله سوم طرح اعطای مدرک به حافظان به‌ تعویق افتاد

محمد ضرغام مدیر آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در دهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 6 هزار و 195 نفر از استان‌های مختلف کشور نام‌نویسی کردند، اظهار داشت: در مرحله نخست این آزمون‌ها یک‌هزار و 2 نفر غایب بوده، 3 هزار و 410 نفر موفق به کسب حد نصاب نمره شدند و در نهایت 2 هزار و 964 نفر به مرحله دوم این آزمون‌ها راه یافتند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت شفاهی برگزار شد، افزود: در این مرحله که تابستان سال جاری برگزار شد، حدود 60 نفر موفق به کسب حدنصاب نمره و راه‌یابی به مرحله سوم شدند.

ضرغام از تغییر زمان برپایی مرحله سوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد و گفت: سومین مرحله طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن قرار بود 4 دی ماه برگزار شود که با توجه به هم‌زمانی با مسابقات کشوری اوقاف و درخواست 18 نفر از راه‌یافتگان، این مرحله از آزمون‌ها با یک هفته تأخیر 11 دی ماه به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود که امسال دهمین دوره این طرح در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول