اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

همه نیکوکاران رودهنی در همایش خیران بازسازی عتبات عالیات شرکت کنند

امام جمعه رودهن گفت: همه نیکوکاران رودهنی در همایش بزرگ خیران بازسازی عتبات عالیات در رودهن شرکت کنند.

همه نیکوکاران رودهنی در همایش خیران بازسازی عتبات عالیات شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح پیش از ظهر امروز در جمع شماری از مردم رودهن ضمن تسلیت ایام عزای حسینی اظهار داشت: یکی از مسئولیت‌های انسان، جلوگیری از فرقه‌گرایی در دین است و همه شیعیان باید از فرقه‌گری در دین جلوگیری کنند.

وی افزود: ما دینمان را از امام زمان (عج) می‌گیریم و در غیاب امام، باید از بزرگان دین و مراجع تقلید اصل دین را جویا شویم.

امام جمعه رودهن اظهار داشت: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی، دین را به اجتماع برگرداند و از زمان انقلاب دین در ایران حرف اول و آخر را می‌زند.

مدیح اضافه کرد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش هستند یا دین را از بین ببرند یا باعث جلوگیری از پیشرفت دین در اجتماع شوند.

وی ادامه داد: استکبارگران دین و افرادی را که دین‌داری می‌کنند، قبول ندارند و به هر روشی می‌خواهند دین را نابود سازند؛ اما شیعیان با درست انجام دادن مسئولیت خود نباید اجازه چنین کارهایی را بدهند.

امام جمعه رودهن از برگزاری همایش بزرگ خیران بازسازی عتبات عالیات در رودهن خبر داد و گفت: در روزهای آینده همایش بزرگ خیران بازسازی عتبات عالیات رودهن با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و استاندار تهران برگزار می‌شود.

مدیح از تمام خیران و مردم متدین رودهن دعوت کرد تا در این همایش شرکت کنند و افزود: مردم بخش رودهن ارادت خاصی به ائمه اطهار (ع) دارند و همان‌طور که در ماه‌های محرم و صفر نشان دادند، در همایش بزرگ خیران بازسازی عتبات عالیات رودهن نیز حضور پررنگی خواهند داشت.

انتهای پیام/67013/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
امام جمعه رودهن: همه نیکوکاران رودهنی در همایش خیران بازسازی عتبات عالیات شرکت کنند امام جمعه رودهن گفت: همه نیکوکاران رودهنی در همایش بزرگ خیران بازسازی عتبات عالیات در رودهن شرکت کنند. به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح پیش از ظهر امروز در جمع شماری از مردم رودهن ضمن تسلیت ایام عزای حسینی اظهار داشت: یکی از مسئولیت‌های انسان جلوگیری از فرقه‌گرایی در دین است و همه شیعیان باید از فرقه‌گری در دین جلوگیری کنند. وی افزود: ما دینمان را از امام زمان (عج) می‌گیریم و در غیاب امام باید از بزرگان دین و مراجع تقلید اصل دین را جویا شویم. امام جمعه رودهن اظهار داشت: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی دین را به اجتماع برگرداند و از زمان انقلاب دین در ایران حرف اول و آخر را می‌زند. مدیح اضافه کرد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش هستند یا دین را از بین ببرند یا باعث جلوگیری از پیشرفت دین در اجتماع شوند. وی ادامه داد: استکبارگران دین و افرادی را که دین‌داری می‌کنند قبول ندارند و به هر روشی می‌خواهند دین را نابود سازند؛ اما شیعیان با درست انجام دادن مسئولیت خود نباید اجازه
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول