اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگ و ارشاد دماوند خبر داد

ارسال 613 فریم عکس به سوگواره عکس عاشورائیان دماوند

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از ارسال 613 فریم عکس و انتخاب 29 عکس منتخب در سوگواره عکس عاشورائیان دماوند خبر داد.

ارسال 613 فریم عکس به سوگواره عکس عاشورائیان دماوند

علی امجدی‌مسلمان در حاشیه افتتاح چهارمین سوگواره عکس عاشورائیان در آستانه اربعین حسینی در شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به تعداد آثار ارائه‌شده در این نمایشگاه اظهار داشت: عکس‌های ارائه‌شده برای شرکت در این نمایشگاه، 613 فریم از 41 نفر عکاس است.

وی با اشاره به عکس‌های منتخب و موجود در نمایشگاه افزود: 29 فریم عکس از 21 نفر عکاس در این نمایشگاه انتخاب شده است تا در روز اختتامیه عکس‌های برتر معرفی شوند.

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 آذر ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی تصریح کرد: بازدیدکنندگان صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 19 می‌توانند در مجتمع فرهنگی و هنری کوثر برای بازدید از چهارمین سوگواره عکس عاشورائیان شهرستان دماوند حضور پیدا کنند.

امجدی‌مسلمان تصریح کرد: اختتامیه چهارمین سوگواره عکس عاشورائیان در شهرستان دماوند 16 آذر ماه ساعت 15:30 در مجتمع فرهنگی هنری کوثر به همراه تقدیر از عکاسان برگزیده در این مجتمع برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، چهارمین سوگواره عکس عاشورائیان در آستانه اربعین حسینی در شهرستان دماوند با ارائه عکس‌های سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در مجتمع فرهنگی هنری کوثر افتتاح شد.

در این نمایشگاه، عکس‌های منتخب از آثار علاقه‌مندان به عکاسی به نمایش گذارده شده است و بازدیدکنندگان از آثار منتخب شرکت‌کنندگان بازدید خواهند داشت.

چهارمین سوگواره عکس عاشورائیان در شهرستان دماوند با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان دماوند، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، معاون فرهنگی و هنری اداره و ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان دماوند و علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه افتتاح شد.

انتهای پیام/67019/گ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول