اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی چالوس خبر داد

خلع ید 11 هزار مترمربع از اراضی ملی در نوشهر و چالوس

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس از خلع ید بیش از 11 هزار مترمربع از اراضی ملی در نوشهر و چالوس خبر داد.

خلع ید 11 هزار مترمربع از اراضی ملی در نوشهر و چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر مهرداد خزایی‌پول در حاشیه خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان‌های نوشهر و چالوس در جمع خبرنگاران گفت: تخریب دو کوره زغال‌گیری غیرمجاز در دو‌آب کجور و ضبط 50 کیسه زغال و مقداری هیزم نیز از دیگر اقدامات این اداره در امروز بود.

وی خاطر‌نشان کرد: با حضور نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس 8 هزار و 500 مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان در مجموع سه عملیات خلع ید شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس با اشاره به اینکه این اقدام در اجرای تبصره ماده 55 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع انجام شد، خاطر‌نشان کرد: در عملیاتی دیگر با اجرای حکم قضایی و همت یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی، هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی در «تجن‌کَلا» واقع در دهستان کلارستاق شرقی چالوس خلع ید شد.

وی در پایان گفت: رفع تصرف دو قطعه از این اراضی به مساحت 3 هزار و 400 هزار مترمربع در «جاده دلیر و دزماکوتی» مرزن‌آباد صورت گرفت.

انتهای پیام/86028/ذ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول