اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

مادورو: ونزوئلا راست‌گرایان را شکست خواهد داد

رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» به نقل از رئیس جمهور ونزوئلا گزارش داد که ونزوئلا در مقابله علیه اقدامات بی‌ثبات کننده اپوزیسیون پیروز خواهد شد.

مادورو: ونزوئلا راست‌گرایان را شکست خواهد داد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز گذشته طی سخنانی در ایالت «میراندا» ( مرکز و شمال ونزوئلا) اذعان داشت که ونزوئلا در مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده اپوزیسیون که از طریق رسانه‌ها و ایجادی جنگ اقتصادی کشور بروز پیدا کرده است، پیروز خواهد شد.

وی در این رابطه گفت: تمام موانعی که در پیش رو داریم چیزی جز درس و عبرت برای ما نیستند، ما چهره واقعی هیولاها را دیدیم، می‌دانیم فاشیسم چیست زیرا در جلوی چشمان خود آن را می‌بینیم و به آن‌ها می‌گویم که راستگرایان جهان و افراط‌گرایانی نئو فاشیسم که در تلاش برای ضربه ونزوئلا هستند؛ بدانید که تلاش شما در ونزوئلا نه امروز و نه فردا و نه هرگز به نتیجه نخواهید رسید.

 «مادورو» ونزوئلا مسیر نیل به استقلال، ساخت، بازسازی، یادگیری و پیشرفت بیشتر را در پیش خواهد گرفت.

وی اذعان داشت: انقلاب همچون معجزه‌ای بزرگ، معجزه «ما» شدن، معجزه اتحاد و معجزه عشق آرامش را برای مردم ونزوئلا به ارمغان آورد.

«مادورو» نسبت به تلاش اپوزیسیون برای بی‌اعتبار کردن دستاوردهای انقلاب این کشور طی 10 ساله گذشته و صدمه به ثبات و آرامش در کشور هشدار داد و مردم را به اتحاد و همبستگی فراخواند.

 رئیس جمهور ونزوئلا در این رابطه گفت: ملت متحد هرگز شکست نخواهد خورد؛ اگر متحد شویم شکست ناپذیر خواهیم شد.

«مادورو» انقلاب ونزوئلا را همچون معجزه‌ای برای همه شبه جزیره دانست که آرامش و استقلال کشور از ثمره آن هستند.

 وی همچنین توافق دولت کشور با مردم برای رفاه در صورت کاهش قیمت نفت که تا حد زیادی بر میزان درآمد مردم تاثیر گذاشته است، را یادآور شد.

قیمت نفت ونزوئلا به شدت کاهش یافته است، در هفته گذشته قیمت نفت این کشور 34.46 دلار برای هر بشکه نفت فروخته شد که این میزان کمترین قیمت از سال 2008 تاکنون است.

«دلسی رودریگز» وزیر امور خارجه ونزوئلا و «ریکاردو پاتینیو» همتای اکوادوری وی روز پنجشنبه در «کاراکاس» (پایتخت ونزوئلا) دیدار کردند و درباره تحلیل و بررسی گزینه‌های مشترک تولیدی برای مقابله با کاهش قیمت نفت پرداختند.

کارشناسان معتقدند که کاهش اخیر قیمت نفت عادی نیست و می‌تواند حاصل توطئه‌چینی‌های آمریکا و دیگر کشورهای غرب آسیا به خصوص عربستان سعودی است که به نظر می‌رسد تصمیمی برای کاهش تولید خود در راستای ایجاد ثبات در قیمت نفت خام ندارد.

ونزوئلا که دارای بیشترین ذخیره نفت خام در میان تمامی کشورهای جهان می‌باشد، به شدت تحت تأثیر کاهش اخیر قیمت نفت قرار گرفته است.

مقامات این کشور آمریکای لاتینی معتقد هستند که آمریکا با همراهی عربستان سعودی از نفت به عنوان ابزاری برای سلطه بر سایر کشورها استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول