اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلیل‌آباد:

مبارزه با داعش باید همگانی و با اتحاد همه کشورها صورت گیرد

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: مبارزه با داعش باید همگانی و با اتحاد همه کشورها صورت گیرد.

مبارزه با داعش باید همگانی و با اتحاد همه کشورها صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل‌آباد با تقدیر از ستاد برگزاری مراسم هفته بسیج شهرستان و حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در برنامه‌های هفته بسیج، اظهار کرد: بعضی فکر می‌کنند، قبول برجام زمینه‌ای برای نفوذ دشمن در کشور فراهم کرده است، اما از قدرت بسیج غافل هستند.

وی افزود: رهنمودهای رهبر معظم معظم در هفته اخیر دارای نکاتی است که باید عملیاتی شود و دیدارهای ایشان با سران کشورهای صادرکننده گاز در کشورمان ابهت اسلام و قدرت ایران را به آنها نشان داد.

امام جمعه خلیل‌آباد با برشمردن پیام‌های رهبر انقلاب در دیدارهای خود با سران کشورها افزود: تلاش کنید در ارتقای سطح روابط خود با ایران سرعت بدهید و به حرف دشمنان از جمله آمریکا گوش ندهید، چراکه ایران دارای جایگاهی رفیع است.

ناهیدی، مبارزه با دشمنان و گروهک تروریستی داعش را در عمل از سوی کسانی که داعیه مبارزه با داعش را دارند، خواستار شد و افزود: مبارزه با داعش باید همگانی و با اتحاد همه کشورها صورت گیرد.

وی با اشاره به سالگرد شهید مدرس و نیز فرارسیدن اربعین حسینی، افزود: مدرس مرد شجاعت و عمل بود.

امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به شخصیت شهید مدرس، یادآور شد: وی با ساده‌زیستی خود هیچ‌وقت نگاه محافظه‌کارانه نداشت و کلامش دارای نفوذ بود.

ناهیدی با تجلیل از زائران پیاده زیارت حرم امام حسین(ع) گفت: قبل از ظهور امام زمان(عج) بشریت باید امام حسین (ع) را شناخته باشد و یکی از روش‌های شناخت حضرت همین سیل جمعیت از کشورهای مختلف و ایران اسلامی است که به صورت پیاده‌روی به سوی حرمش حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/3138/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول