اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار:

مسئله نفوذ دشمن بسیار جدی است / بصیرت‌افزایی بسیج باید روزافزون باشد

امام جمعه شهریار با بیان اینکه بصیرت‌افزایی بسیج باید روزافزون باشد، گفت: مسئله نفوذ فرهنگی‌، سیاسی و اقتصادی دشمن بسیار جدی است.

مسئله نفوذ دشمن بسیار جدی است / بصیرت‌افزایی بسیج باید روزافزون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی سالمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران مؤمن و خداجوی شهریار در مصلی این شهر اظهار کرد: مسلمان بودن مهم است اما از آن مهمتر عمل به آن بوده، دانستن دین مهم است، امروز یکی از دلایل آسیب‌های اجتماعی و بی‌بند و باری‌ها در جامعه همین ندانستن احکام شرع است که پدر و مادرها فرزندان خود را به آن مقید نکرده‌اند.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته آینده بیان کرد: هفتم آذرماه روز نیروی دریایی است، ضمن تبریک این روز به دلاور مردان دریادل، این عزیزان هفتم آذرماه سال 79، در دفاع همه‌جانبه از وطن اسلامی حماسه عملیات مروارید را آفرید.

امام جمعه شهریار افزود: هشتم آذرماه نیز روز حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین است که سالیان دراز تحت اشغال و سلطه صهیونیست‌ها هستند، ملت ایران به دلیل روحیه ظلم‌ستیزی از این ملت مظلوم و ستم‌دیده حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: از دیگر مناسبت‌های پیش روی شهادت شیخ مفید، شهادت میرزا کوچک خان جنگلی و سیدحسن مدرس است؛ زمانی که همه از رضاخان می‌ترسیدند، مدرس کاری کرده بود که رضاخان از وی می‌ترسید، روز شهادت مدرس را روز مجلس نامیده‌اند، زیرا مدرس صفاتی داشت که مجلسیان باید آن صفات را در خود تقویت کنند مانند شهامت، نفوذ کلام و اجتهاد کم‌نظیر، روز مجلس معنایش این است و مدرس باید الگوی نمایندگان مجلس باشد.

سالمی تصریح کرد: در هفته گذشته، هفته‌ بسیج را داشتیم ضمن تبریک این روز به شما و تمام بسیجیان بزرگوار باید عرض کنم وقتی می‌گوییم بسیجی، قشر خاصی مد نظر نیست، بلکه تمام دلسوزان انقلاب بسیجی هستند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ناحیه‌های مقاومت بسیج فرمودند، بسیجیان نیز مراقب نفوذ دشمن باشند، بحث نفوذ آنقدر مهم است که بسیجیان نیز به تذکر داده می‌شود، زیرا دشمنان از راه مسائل نظامی نتوانستند کاری انجام دهند آنگاه راه نفوذ را در پیش گرفتند، این نفوذ در مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

امام جمعه شهریار اظهار کرد: رهبری فرمودند، در بحث اقتصاد مقاومتی از ظرفیت بسیج استفاده شود، بسیج تخطئه‌ نشود زیرا تخطئه‌کننده پیاده‌‌نظام دشمن است، بصیرت‌افزایی بسیج باید روزافزون باشد، فرهنگ‌سازی در مقابل فرهنگ‌زدایی دشمن، احساس مسئولیت در مقابل بی‌مسئولیت‌ها از نقاط قوت بسیج است.

سالمی در پایان با اشاره به دیدار شش رئیس جمهور با رهبر انقلاب متذکر شد: از میان این دیدارها، دیدار پوتین رئیس جمهور روسیه از همه مهمتر بود، زیرا نوعی سنت‌شکن دیپلماسی رخ داد و وی از فرودگاه مستقیماً به دیدار رهبر معظم انقلاب شتافت این برای نظام، رهبری و مردم ایران نوعی عزت است.

انتهای پیام/3154/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول