اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیشموک:

هدف دشمن ورود به مجلس و زدن تیشه به ریشه انقلاب است

امام جمعه دیشموک گفت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات و مجلس خبرگان رهبری که مسئله‌ای بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، باید حساس‌تر از قبل باشد چون یکی از شیوه‌های نفوذ دشمن ورود به مجلس و زدن تیشه به ریشه انقلاب است.

هدف دشمن ورود به مجلس و زدن تیشه به ریشه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک با بیان اینکه خودم و شما را دعوت می‌کنم به رعایت تقوای الهی، به پروا به ترس از خداوند متعال و به آنچه به ما دستور دادند و از ما درخواست کردند، اظهار کرد: برای متقی شدن باید از خداوند کمک خواست که اگر عنایت خداوند باشد بندگان در مسیر تقوا موفق خواهند شد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج هفته سپاس از بسیجیان بود، به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اشاره کرد و گفت: این حضور در بین فرماندهان نشانگر نگاه ویژه به هویت ارزشمند بسیج بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یک نهاد موثر و پربرکت بود که تا به امروز در خدمت انقلاب و نظام بود و البته از این به بعد باید مثل همیشه قدرت و کمال اطمینان به کار خودشان ادامه بدهند.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: بسیجیان باید بدانند و می‌دانند که کار به پایان نرسیده است و هنوز حفظ و حراست از میهن و ملت باید سرلوحه کار خودشان بدانند چون مهم‌ترین کاری که باید مد نظر بسیجیان باشد نفوذ آمریکا بوده که این خود یک نوع تهدید است که به جد کشور ما با آن مواجه است.

وی تصریح کرد: نفوذ کشور آمریکا گاهی نفوذ موردی است مثل جاسوسی و گاهی نفوذی است که با تشکیل شبکه‌ای در کشور و با هم مرتبط بودن باعث گمراهی کشور می‌شوند که این خود از اهم وظایف و تیزبینی بسیج است و همیشه بسیج باید متوجه باشد و نفوذ را جدی بگیرد و پیگیر باشد.

وی گفت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات و مجلس خبرگان رهبری که مسئله‌ای بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است باید حساس‌تر از قبل باشیم چون یکی از شیوه‌های نفوذ دشمن که مد نظر بوده این است که افرادی به مجلس راه یابند که اهداف آنها را تأمین و تیشه به ریشه انقلاب بزنند.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک اشاره‌ای به 7 آذرماه روز نیروی دریایی داشت و گفت: نیروی دریایی یکی از ارکان بسیار مهمی است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، نیروی دریایی یک نیروی سیاسی، نیروی بین‌المللی، نیرویی علمی و نظامی است که تنها در داخل محدود نیست بلکه نیرویی است که به مجموعه مسائل پیرامونی خودش توجه دارد و حضور دارد.

وی ادامه داد: نیروی دریایی نیرویی است که در طول 8 سال دفاع مقدس افتخارات زیادی داشت و بعد از جنگ در مسیر سازندگی و بالا بردن دفاعی کشور نقش ارزنده‌ داشت و خدمات نیروی دریایی برای همه قابل محرز است و حضور این عزیزان در آب‌های آزاد و دفاع از امنیت کشور و حفاظت از منافع نظام و خدمات دیگرشان جای تقدیر دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گفت: 8 آذرماه روز همبستگی با ملت فلسطین است و هر جا ظلم باشد دو طرف وجود دارد یکی ظالم و دیگری مظلوم که ما مدافع مظلوم هستیم و مخالف ظالم و این خط مشیی بود که امام راحل صریحاً آن را فریاد زد و یکی از خطوط اصلی و خطوط قرمز ما همین بود.

وی در ادامه گفت: مسئله فلسطین برای ما به عنوان یک ملت مسلمان و به عنوان لشکریان پیغمبر اسلام زیاد توصیه و تأکید بر اتحاد و وحدت امتش داشتند و به گردن ما است.

وی افزود: وظیفه شرعی و انسانی همه مردم عالم مخصوصاً کشور ملت ما این است که این ملت مظلوم را همراهی و حمایت کنیم و در خصوص حمایت‌های مالی، تسهیلاتی و تبلیغاتی از هیچ تلاش و کوششی در حق‌شان دریغ نکنیم.

وی اشاره‌ای به روز 10 آذرماه شهادت حضرت‌آیت‌الله مدرس کرد و گفت: در آستانه انتخابات هستیم و تا زمان ثبت‌نام انتخابات 20 روز دیگر نداریم و همت ما مردم مسلمان باید تشکیل یک مجلس متحد و قوی باشد.

وی افزود: مجلسی که انقلابیونی مثل مدرس داشته باشد و از اشخاصی استفاده شود که در تراز نظام و انقلاب اسلامی باشند.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک اشاره‌ای به مهم‌ترین مناسبت هفته داشت و گفت: اربعین حسینی شهادت حضرت امام حسین(ع) است که سالیانه میلیون‌ها نفر به زیارت حضرت امام حسین(ع) در کربلا خواهند رفت و اعتقادات و محبت خودشان را نسبت به اهل بیت نشان خواهند داد و این زیارت باعث می‌شود که هیچ وقت این خاطره از ذهن مردم مسلمان پاک نشود و یک سنت برای همیشه تاریخ در باب زیارت حضرت حسین (ع) است.

انتهای پیام/82027/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول