اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جدیدترین نظرسنجی‌ در آمریکا نشان داد

«ترامپ» با اختلاف، همچنان نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۱۶ است

نتیجه یک نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد که «دونال ترامپ» میلیاردر و مجری سابق شبکه‌های تلویزیونی در این کشور با اختلاف زیاد نسبت به دیگر رقبا، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان است.

«ترامپ» با اختلاف، همچنان نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۱۶ است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که رقابت‌های انتخاباتی در آمریکا ادامه دارد، نتیجه تازه‌ترین نظرسنجی سراسری در این کشور نشان می‌دهد که دونالد ترامپ» همچنان نامزد پیشتاز جمهوریخواهان است.

طی این چند ماه گذشته و بر اساس نظرسنجی‌های مختلفی که درباره نامزدهای جمهوریخواه انتخابات آتی ریاست جمهوری در آمریکا اخذ شده، به جز در یک مورد، چهره جنجالی جمهوریخواهان همواره در صدر نامزدهای این حزب بوده است.

«دونالد ترامپ» میلیاردر و مجری سابق شبکه‌های تلویزیونی در آمریکا به جز در یک مورد که «بن کارسون» رقیب جمهوریخواه وی با اختلاف یک درصدی توانسته بود رتبه اول نامزدهای جمهوریخواه از منظر نظرسنجی‌ها را بدست آورد، در دیگر نظرسنجی‌ها همواره این ترامپ بوده که در صدر قرار داشته است.

نظرسنجی تازه سراسری روزنامه واشنگتن پست و شبکه ای بی سی نیوز حاکی از آن است که دونالد ترامپ همچنان پیشتاز است. او در این نظرسنجی 32 درصد آرا را کسب کرده و پس از او کارسون با 22 درصد قرار گرفته است.

پس از این دو، مارکو روبیو سناتور جوان جمهوریخواه  بین 10 تا 11 درصد آرا را کسب کرده و پس از او «تد کروز» سناتور دیگر جمهوریخواه با 8 درصد و جب بوش فرماندار سابق فلوریدا هم با 6 درصد قرار گرفته است.

بر اساس این نظرسنجی، هیچ یک از دیگر رقبا و نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری نتوانسته بیش از 4 درصد آرا را در سراسر آمریکا کسب کند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول