اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حجت‌الاسلام محمدی در گفت‌وگو با فارس:

طرح ملی حفظ به‌زودی برای اجرا به نهادها ابلاغ می‌شود

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به روند اجرای طرح ملی حفظ، گفت: سند طرح ملی حفظ به دستگاه‌ها ارائه شده است و پس از بررسی‌های لازم در جلسات بعدی شورا وظایف هر نهاد، نهایی و ابلاغ می‌شود.

طرح ملی حفظ به‌زودی برای اجرا به نهادها ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، طرح ملی حفظ پس از مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در سال 1390 برنامه‌ریزی شد، اما تاکنون با وجود گذشت 4 سال از مطالبه رهبری معظم انقلاب و راه‌اندازی ستاد راهبردی طرح ملی حفظ  فعالیت اجرایی و فراگیر قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم صورت نگرفته و گزارش شفافی از روند برنامه‌های این طرح ارائه نشده است.

حجت‌الاسلام «حمید محمدی» دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به روند اجرای طرح ملی حفظ، اظهار داشت: طرح ملی حفظ روند خود را طی می‌کند و به نتایج خوبی رسیده است.

وی ادامه داد: سند طرح ملی حفظ به تصویب رسیده است و از حیث طراحی و سند مشکلی ندارد، چرا‌که مراحل اولیه صورت گرفته و دستگاه‌ها در حال انجام وظایف خود هستند.

حجت‌الاسلام محمدی درباره دلایل عدم اجرایی شدن طرح ملی حفظ پس از 4 سال، افزود: سند طرح ملی حفظ به دستگاه‌ها ارائه شده است و پس از بررسی‌های لازم در جلسات بعدی شورا وظایف هر نهاد نهایی و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول