اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد

افزایش 26 درصدی مرگ‌ومیر ناشی از حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از افزایش 26 درصدی مرگ‌ومیر ناشی از حوادث کار در استان خبر داد.

افزایش 26 درصدی مرگ‌ومیر ناشی از حوادث کار در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار در 6 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش یافت و از 43 نفر در 6 ماهه سال گذشته به 54 نفر در سال‌جاری رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 42 نفر متاهل و بقیه مجرد هستند، اظهار کرد: در 6 ماهه امسال 54 مرد بر اثر حوادث کار در استان جان باخته‌اند.

عباسی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود سقوط از بلندی با 65 درصد فوتی رتبه نخست مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می‌دهد، برق‌گرفتگی با 14 درصد فوتی جسم سخت با هشت درصد فوتی و سایر با چهار درصد در رتبه‎های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: در 6 ماهه امسال بیشترین مرگ‌های ناشی از حوادث کار با 14 مورد در شهریور ماه و کمترین آن با سه مورد در اردیبهشت ماه ثبت شده‌ است.

وی در پایان گفت: در این مدت شهرستان‌های ساری با 9 فوتی، آمل و بابل هر کدام با هشت فوتی بیشترین و شهرستان‌های چالوس، رامسر و بهشهر هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

انتهای پیام/86018/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول