اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

هفته گذشته اجرا شد

تلاوتی متفاوت از «محمود شحات‌انور»/ آیاتی از سوره‌های «حجر، نحل و شمس»+دریافت

«محمود شحات‌انور» قاری برجسته مصری هفته گذشته در محفل انس با قرآن به تلاوت زیبا و حزن‌انگیز آیاتی از سوره‌های مبارکه «حجر، نحل و شمس» پرداخت.

تلاوتی متفاوت از «محمود شحات‌انور»/ آیاتی از سوره‌های «حجر، نحل و شمس»+دریافت

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، «محمود شحات‌انور» قاری برجسته مصری از اوایل آبان‌ماه برای حضور در مراسم بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله به ایران سفر کرده است.

وی هفته گذشته 10 آبان‌ماه در محفل انس با قرآن که در حسینیه امامزاده شعیب‌بن موسی(ع) شهرستان سبزوار برگزار شد، به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.

 

 

تلاوت «محمود شحات‌انور» آنقدر با حزن و زیبا اجرا شد که تمامی حاضران تحت تأثیر قرار گرفته و همواره با تشویق‌های مکرر این قاری برجسته مصری را همراهی می‌کردند.

تکرار آیات سوره مبارکه «حجر» درباره قیامت و همچنین آیات سوره مبارکه «نحل» که درباره وعده الهی و تبعیت از امر خداوند متعال بود، فضای حاکم بر این مراسم نورانی را پرشورتر کرد.

 

 

در ادامه صوت این تلاوت متفاوت «محمود شحات‌انور» شامل آیات 85 تا 99 سوره‌ مبارکه «حجر»، آیات 1 تا 8 سوره مبارکه «نحل» و آیات 1 تا 9 سوره مبارکه «شمس» که حدود 27 دقیقه به طول انجامید، تقدیم مخاطبان خبرگزاری فارس می‌شود.

 

تلاوت آیاتی از قرآن با صدای «محمود شحات‌انور»

دانلود

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول