اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

پورمعین به فارس خبر داد

تغییر مکان برگزاری دومین نشست خادمان قرآن/ تهران و مشهد گزینه‌های احتمالی

دبیر انجمن خادمان قرآن با اشاره به لزوم برپایی دومین نشست انجمن خادمان قرآن کریم، گفت: در صورت رفع نشدن موانع موجود برای برگزاری این نشست در نجف اشرف، دومین نشست انجمن خادمان قرآن در تهران یا مشهد برگزار خواهد شد.

تغییر مکان برگزاری دومین نشست خادمان قرآن/ تهران و مشهد گزینه‌های احتمالی

«محمدرضا پورمعین» دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به تصویب اساسنامه این انجمن، گفت: پس از ساعت‌ها بررسی و برگزاری جلسه، اساسنامه انجمن خادمان قرآن کریم با نظر اکثریت نمایندگان کمیته‌های تخصصی 8گانه به تصویب رسید و هم اکنون مراحل ثبت را طی می‌کند.

وی به لزوم برگزاری دومین نشست انجمن خادمان قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تمامی مراحل به خوبی طی شده است و تنها برگزاری انتخابات هیأت امنا و پس از آن ثبت و تشکیل شورای مرکزی و تعیین نمایندگان کمیته‌های تخصصی 8گانه باقی مانده است که امیدواریم این روند در دومین نشست انجمن خادمان قرآن صورت گیرد.

پورمعین با بیان اینکه هدف ما این است که دومین نشست انجمن خادمان قرآن در نجف اشرف برگزار شود، گفت: این نشست قرار بود نیمه اول سال و پس از آن در محرم یا صفر در نجف اشرف برگزار شود اما تاکنون این امر محقق نشده و ممکن است تأخیر در برگزاری موجب بروز مشکلاتی در روند انجمن خادمان قرآن کریم شود.

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در ادامه به احتمال عدم برگزاری دومین نشست این انجمن در نجف اشرف اشاره کرد و افزود: به دلیل برخی مشکلات و لزوم برپایی دومین نشست انجمن خادمان قرآن کریم، در صورتی که نتوانیم این نشست را در نجف اشرف برگزار کنیم دومین نشست انجمن خادمان قرآن در تهران یا مشهد برگزار می‌شود تا در روند تشکیل انجمن خادمان قرآن مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول