اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

اکثریت کرسی مجلس سنای آرژانتین به حزب حاکم رسید

رسانه آرژانتینی «ته‌لام» گزارش داد که براساس نتایج اعلام شده، حزب حاکم آرژانتین اکثریت کرسی‌های مجلس سنای این کشور را به دست آورده است.

اکثریت کرسی مجلس سنای آرژانتین به حزب حاکم رسید

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «ته‌لام»، بر اساس نتایج اعلام شده از سوی شورای ملی انتخابات آرژانتین، حزب حاکم «جبهه برای پیروزی» موفق شد اکثریت کرسی‌های مجلس سنای این کشور را از آن خود کند.

طبق نتایج اعلام شده 114 کرسی از 257 کرسی مجلس سنای آرژانتین به دست حزب حاکم این کشور افتاد و جبهه موسوم به «تغییر بدهیم» و حزب «رادیکالیسم» این کشور نیز هر کدام 43 کرسی به دست آوردند.

جبهه «اصلاحگر» با 27 کرسی، حزب مخالف «پرونیسم» با 13 کرسی، جبهه «همگرایی مدنی» با 7 کرسی، حزب «ترقی خواهان» با 6 کرسی، حزب «چپ گرا» با 4 کرسی و جبهه «پروژه جنوب» با 1 کرسی دیگر احزاب حاضر در مجلس سنای آرژانتین خواهند بود.

انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین روز گذشته با شرکت بیش از 32 میلیون نفر از مردم این کشور برگزار شد و آرژانتینی‌ها در این انتخابات علاوه بر رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور، 24 نماینده مجلس سنا، 120 نماینده مجلس شورای ملی و 43 نماینده پارلمان بازار مشترک جنوب (مرکوسور) را نیز انتخاب کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول