اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ونزوئلا اظهارات «کلینتون» درباره دموکراسی در این کشور را نامحترمانه خواند

وزیر خارجه ونزوئلا اظهارات «کلینتون» در مورد دموکراسی در این کشور را نامحترمانه خواند و گفت: بسیار تأسف‌برانگیز است که کاندیدای ریاست جمهوری و وزیر خارجه سابق آمریکا تا این حد از وضعیت سیاسی ونزوئلا بی‌اطلاع باشد.

ونزوئلا اظهارات «کلینتون» درباره دموکراسی در این کشور را نامحترمانه خواند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «دلسی رودریگز» وزیر امور خارجه ونزوئلا روز گذشته با ارسال پیامی از طریق صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» از اظهارات نامحترمانه «هیلاری کلینتون» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 درباره وضعیت دموکراسی در ونزوئلا ابراز تأسف کرد.

وی در این‌ باره عنوان کرد که بسیار تأسف‌برانگیز است که یک کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا که در گذشته نیز وزیر امور خارجه این کشور بوده است، تا این حد از وضعیت سیاسی موجود در ونزوئلا بی‌اطلاع باشد.

«کلینتون» روز سه‌شنبه هفته گذشته در یک مناظره انتخاباتی اعلام کرد که از وقایعی که در ونزوئلا رخ می‌دهد، بسیار آزرده خاطر شده است و از تمامی کشورهای نیمکره جنوبی می‌خواهد که برای ایجاد یک تغییر صلح‌آمیز در ونزوئلا با یکدیگر متحد شوند.

روز گذشته نیز وزارت امور خارجه آمریکا از «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا خواست که نظارت یک گروه از ناظران انتخاباتی بین‌المللی را در جریان انتخابات پارلمانی این کشور در 6 دسامبر (15 آذر) را بپذیرد.

در همین راستا ونزوئلا از اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی (اوناسور) خواسته است که بر روند انتخابات پارلمانی این کشور نظارت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول