اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

هشدار «مادورو» درباره اقدامات بی‌ثبات‌کننده راست‌گرایان در انتخابات پارلمانی ونزوئلا

رسانه ونزوئلایی «تله سور» گزارش داد که رئیس‌جمهور ونزوئلا درباره اقدامات بی‌ثبات‌کننده راست‌گرایان افراطی در جریان انتخابات پارلمانی این کشور هشدار داده است.

هشدار «مادورو» درباره اقدامات بی‌ثبات‌کننده راست‌گرایان در انتخابات پارلمانی ونزوئلا

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله سور»، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا روز گذشته در برنامه تلویزیونی هفتگی خود ضمن هشدار درباره اقدامات بی‌ثبات‌کننده راست‌گرایان افراطی در جریان انتخابات پارلمانی این کشور در 6 دسامبر (15 آذر)، اعلام کرد که روز انتخابات پارلمانی ونزوئلا باید روز پیروزی صلح در این کشور باشد.

وی در ادامه افزود که ما باید برای پیروزی صلح در انتخابات 6 دسامبر آماده شویم و با وجود جنگ اقتصادی و اقدامات بی‌ثبات‌کننده اپوزیسیون کشور، سلامت و امنیت روند انتخابات پارلمانی را تضمین کنیم.

«مادورو» خاطرنشان کرد که انقلاب بولیواری همواره باید تضمین کننده صلح باشد و من از همه مردم ونزوئلا به خصوص جوانان کشور می‌خواهم که ضامن پیروزی صلح در انتخابات 6 دسامبر باشند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا تصریح کرد که دولت وی همواره خواستار برقراری صلح و آرامش در کشور بوده است و به هر نتیجه‌ای که از سوی کمیته ملی انتخابات ونزوئلا درباره انتخابات پارلمانی این کشور اعلام شود، احترام می‌گذارد.

وی در ادامه سخنان خود در این رابطه عنوان کرد که ما به تاریخ و مردم کشور خود اعتماد داریم و با بهترین کاندیداهای زن و مرد ونزوئلا در انتظار انتخابات پارلمانی این کشور هستیم.

«مادورو» با اشاره به امتناع ورزی اپوزیسیون ونزوئلا از امضای توافق احترام به نتایج انتخابات آتی در این کشور، اظهار داشت که با توجه به این مسائل این سوال مطرح می‌شود که هدف اصلی راست‌گرایان افراطی چیست و آنان قصد رسیدن به چه مقصدی را دارند؟

مقامات ونزوئلایی در گذشته نیز بارها در فرصت‌های مختلف درباره اقدامات بی‌ثبات‌کننده راست‌گرایان افراطی در آستانه انتخابات پارلمانی در این کشور هشدار داده بودند.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در 31 جولای (10 مرداد) نیز در واکنش به حمله مسلحانه‌ای که به یک سوپرمارکت در «سان فلیکس» در جنوب ونزوئلا رخ داد، این حادثه را با اقدامات بی‌ثبات‌کننده اپوزیسیون این کشور در آستانه انتخابات پارلمانی مرتبط دانست و عنوان کرد که چه باران ببارد، چه صاعقه بزند، انتخابات مجلس ونزوئلا در 6 دسامبر برگزار خواهد شد؛ با خرابکاری یا بدون خرابکاری، با جنگ اقتصادی یا بدون جنگ اقتصادی، مردم در این انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول