اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 18 مهرماه آغاز می‌شود

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با تخفیف 30 درصدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه از 18 مهرماه تا 24 مهرماه برگزار می‌شود.

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با تخفیف 30 درصدی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره ارشاد اسلامی استان ترتیب یافت، اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه از تاریخ 18 مهر ماه تا 24 مهر ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر از 9 تا 12 ظهر و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20 برگزار خواهد شد، افزود: کتاب‌های عرضه شده با 30 درصد تخفیف در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: 10 درصد از تخفیف اختصاص‌یافته از طرف ناشران، 10 درصد از طرف وزرات ارشاد اسلامی و 10 درصد نیز از طرف اداره کل ارشاد اسلامی در قالب بن کارت الکترونیکی خواهد بود.

این مسئول به تعداد غرفه‌های عرضه کتاب در نمایشگاه کتاب ارومیه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای 150 غرفه بوده که از این تعداد 140 غرفه در اختیار ناشران سراسر کشور و 10 غرفه دیگر نیز در اختیار ناشران آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت.

کریمی تعداد ناشران شرکت‌کننده را در این نمایشگاه 220 ناشر عنوان کرد و افزود: شرکت در این نمایشگاه به صورت اینترنتی بوده و در کتب ارائه شده در این نمایشگاه در موضوعات مختلفی همچون، حوزه اجتماعی، دینی، پزشکی، علمی، فنی و مهندسی خواهد بود.

وی گفت: در این نمایشگاه بسیاری از دستگاه‌ها همچون مدیریت برنامه‌ریزی استانداری، آموزش و پرورش در بحث اسکان و صدا و سیما در موضوع اطلاع‌رسانی، اداره کل ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و راهنمایی و رانندگی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 30 هزار عنوان کتاب عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/61003/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول