اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

افراش در گفت‌وگو با فارس:

برنامه‌های سازمان دارالقرآن با محوریت بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله برگزار می‌شود

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن با اشاره به تشکیل ستاد قاریان مهاجر الی الله از برگزاری برنامه‌های ملی این سازمان با محوریت بزرگداشت قاریان کشته شده در فاجعه منا خبر داد.

برنامه‌های سازمان دارالقرآن با محوریت بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله برگزار می‌شود

«یوسف افراش» معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به تشکیل ستاد قاریان مهاجر الی‌الله برای بزرگداشت شهدای قرآنی در فاجعه منا، اظهار داشت: تشکل‌های قرآنی با برنامه‌ریزی برای بزرگداشت قاریان کشته‌شده در فاجعه منا در حال برنامه‌ریزی هستند و هر سازمان و نهاد با توجه به رسالت خود اقدام به برگزاری مراسمی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سازمان دارالقرآن همراه با سایر نهادهای قرآنی برنامه‌هایی برای این عزیزان خواهد داشت، گفت: در ستاد هماهنگی ما برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی «تلاوت» و «تسنیم» ویژه کارکنان و خانواده‌های کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی را با محوریت یادبود شهدای قرآنی فاجعه منا به ویژه «محسن حاجی‌حسنی» قاری مشهدی و نفر اول مسابقات بین‌المللی قران مالزی در شهر مقدس مشهد در نظر گرفته‌ایم.

افراش با اشاره به برگزاری مراسم «تکریم چهره‌های قرآنی» نیز خاطر نشان کرد: حال و هوای این مراسم نیز متناسب با برنامه‌های ستاد قاریان مهاجر الی‌الله خواهد بود. ما هر سال در تکریم چهره‌های قرآنی نفرات برتر در مسابقات بین‌المللی قرآن را تجلیل می‌کردیم که امسال آقای حاجی‌حسنی و حسن دانش موفق به کسب رتبه نخست در مسابقات قرآن مالزی و ایران شدند اما با وجود از دست دادن این عزیز ان ما در مراسم به طور ویژه از آن‌ها یاد خواهیم کرد.

وی به از دست دادن امین باوی، محمدسعید سعیدی‌زاده و فؤاد مشعلی اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم آبادان نیز اشاره کرد و گفت: این افراد نیز از قاریان ممتاز کشور بودند که متأسفانه ما آن‌ها را در فاجعه منا از دست داده‌ایم اما در تمامی برنامه‌های ملی سازمان دارالقرآن به ویژه مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، یاد و خاطره این عزیزان را نیز گرامی می‌داریم.

معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن با اشاره به سایر برنامه‌های ستاد قاریان مهاجر الی‌الله نیز گفت: یکی از برنامه‌های این ستاد حضور در مراسم تشییع این عزیزان قرآنی است؛ علاوه بر این برنامه‌ای نیز با حضور مسئولان و نمایندگان تمامی نهادها قرآنی در نظر گرفته شده است که پس از قطعی شدن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول