اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حسن‌زاده:

نام‌نویسی دوره‌های حفظ قرآن مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) آغاز شد

مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان از آغاز نام‌نویسی در دوره‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه خبر داد و گفت: نام‌نویسی در این دوره‌ها تا 25 مهرماه ادامه دارد.

نام‌نویسی دوره‌های حفظ قرآن مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجتبی حسن زاده مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با اشاره به اتمام کلاس‌های «بهترین تابستان عمر من» در فصل تابستان، اظهار داشت:با پایان این کلاس‌ها، ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های روزانه این مؤسسه آغاز شد تا 25 مهرماه ادامه دارد.

وی در خصوص فعالیت‌های در نظر گرفته شده در شعب خواهران تصریح کرد: حفظ 3ساله و 6 ساله کل قرآن کریم، حفظ هفتگی نهج‌البلاغه، تدبر در قرآن کریم، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، آموزش روخوانی و روانخوانی خردسالان و بزرگسالان، صوت و لحن، تجوید قرآن کریم و آموزش اشاره قرآن و نهج البلاغه ویژه خردسالان 4تا6 سال از این جمله است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در خصوص کلاس‌های پیش بینی شده در شعبه برادران نیز گفت: حفظ قرآن و نهج البلاغه، مفاهیم و معارف قرآن و نهج‌البلاغه، تثبیت حفظ قرآن کریم ویژه حافظان قرآن، آموزش روخوانی، روان‌خوان، تجوید و صوت و لحن قرآن از جمله عناوینی است که برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ایم.

مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با بیان اینکه هم‌زمان با ثبت‌نام ترم پاییزی، سایر فعالیت‌های این مؤسسه به کار خود ادامه می‌دهند، افزود: مدارس شبانه روزی حفظ یکساله قرآن و نهج البلاغه همراه با ترجمه و تفسیر، طرح ملی تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر 8 تا 14 سال، کلاس‌های آموزشی مناجات‌خوانی و مدیحه سرایی، آمادگی، پیش‌دبستانی و دبستان قرآنی جنت در 3 شعبه مجزا هم چنان با قوت به کار خود ادامه می‌دهند.

بنا بر این گزارش، خواهران علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به شعبه 1 واقع در کاشان خیابان اباذر ،جنب ساختمان مرکزی شهرداری، کوی شهید قطان مراجعه یا با شماره تلفن 55446323 تماس حاصل کنند یا به شعبه 2 خواهران واقع در سه راه مدرس، ابتدای بلوار شهید مفتح مراجعه یا با شماره تلفن 55542106 تماس بگیرند. برادران علاقه‌مند به شرکت در این کلاس‌ها نیز می‌توانند به شعبه برادران این موسسه واقع در کاشان، میدان کمال‌الملک، جنب بازار رضا مراجعه یا به شماره تلفن 55472801 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول