اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس کلانتری 130 نازی آباد خبر داد

دستگیری باند سارقان دوچرخه/ کشف ۶۹ دستگاه دوچرخه

رئیس کلانتری 130 نازی آباد از دستگیری باند سارقان دوچرخه در محله نازی آباد و محله‌های اطراف که باعث نارضایتی اهالی و شهروندان شده بود خبر داد.

دستگیری باند سارقان دوچرخه/ کشف ۶۹ دستگاه دوچرخه

سرگرد مهدی اسدی رئیس کلانتری 130 نازی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بروز سرقت‌های متعدد دوچرخه در محله نازی آباد و محله های اطراف که باعث نارضایتی اهالی و شهروندان شده بود پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از مأموران معاونت تجسس کلانتری 130نازی‌آباد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس کلانتری 130نازی آباد تصریح کرد: تحقیقات پلیسی درخصوص نحوه و شگرد سارقان در سرقت دوچرخه ها انجام شد تا اینکه در ساعت 16:45 مورخه  11 شهریور 94 با پیگیری و تحقیق روی پرونده سرقت ها باند سرقت دوچرخه شناسایی شد.

سرگرد اسدی ادامه داد: در پی شناسایی این باند سرقت، محل اختفا و نگهداری آنها نیز شناسایی شده و طی عملیاتی طراحی شده 2نفر از سارقان دستگیر شدند.

وی گفت: از متهمان اموالی به شرح 69 دستگاه دوچرخه، تعداد 9 حلقه لاستیک خودرو، 2عدد جک، 4 عدد ضبط خودرو، 1عدد ساب و 2عدد باند خودرو کشف شد.

رئیس کلانتری 130نازی آباد هویت افراد دستگیر شده را «دانیال» و «جهانگیر» معرفی کرد و خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول