اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مجمع فرماندهان بسیج دانشجویی گلستان:

بسیج دانشجویی آماده پذیرش مدیریت حج هستند

مسئول مجمع فرماندهان بسیج دانشجویی استان گلستان از آمادگی دانشجویان بسیجی برای پذیرش مدیریت امورات حج در سال‎های آتی خبر داد.

بسیج دانشجویی آماده پذیرش مدیریت حج هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی باقریان ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی استان گلستان با اشاره به حادثه دلخراش و اسفناک سرزمین منا و کشته شدن هزاران مسلمان حاجی در این واقعه اظهار کرد: سراسر ایران اسلامی و همه مسلمانان دنیا در روزهایی که باید در جشن عید بندگی شادمانی می‎کردند به دلیل فقدان توان مدیریتی آل‌سعود عزادار شده‎اند.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ مواضع مستحکم سیاسی و دیپلماتیک در قبال این حادثه از سوی مقامات رسمی کشور افزود: کشورهای اسلامی باید با اتخاذ تصمیمی قاطع ضمن برخورد قانونی با عاملان این حادثه از تکرار چنین حادثه جانگدازی جلوگیری کنند.

به هیچ عنوان به تدبیر و مدیریت رژیم آل‌سعود نمی‎توان اعتماد کرد

مسئول مجمع فرماندهان بسیج دانشجویی گلستان با انتقاد شدید از بی‎تدبیری‎ها در مراسم حج امسال از ابتدا تا به امروز خاطرنشان کرد: بدون شک باید فکری برای مدیریت امورات حج در سال‎های آتی کرد زیرا به هیچ عنوان به تدبیر و مدیریت رژیم خبیث سعودی نمی‎توان اعتماد کرد.

باقریان از اعلام آمادگی دانشجویان بسیجی برای مدیریت حج در سال‎های آتی خبر داد و اضافه کرد: بسیج دانشجویی به فرمان امام راحل برای کمک به جهان اسلام و تحقق چشم‎اندازی که به حکومت جهانی اسلام منجر خواهد شد تاسیس شده است و در هر کجای دنیای اسلام خلاء و خللی ایجاد شود بسیج دانشجویی در صحنه خواهد بود.

وی با ابراز تاسف از کشته شدن بیش از 130 تن از هموطنان عزیزمان در این حادثه گفت: بدون تردید مسئولیت این حادثه و خون‌های پاک و مطهر ریخته شده بر عهده سران آل‌سعود و دولت سعودی است و این رخداد تنها بر نفرت مسلمانان از این غاصبان حرم امن الهی افزود.

شیوخ مست سعودی جنایت‌کاران بی‎بدیل تاریخ هستند

مسئول مجمع فرماندهان بسیج دانشجویی گلستان با بیان اینکه شیوخ مست سعودی جنایت‌کاران بی‎بدیل تاریخ هستند، تصریح کرد: این جنایت سعودی‎ها که برای رفاه شاهزاده سعودی هزاران مسلمان را در سرزمین منا به کام مرگ می‎کشاند برای همیشه به عنوان لکه ننگی بر دامان سعودی‎ها در تاریخ ثبت خواهد شد.

باقریان همچنین بر لزوم برگزاری مراسم بزرگ و متمرکزی برای ترحیم و تدفین جان‌باختگان این حادثه تاکید کرد و افزود: دانشجویان بسیجی استان گلستان به نوبه خود ضمن عرض تسلیت به بازماندگان جان باختگان، از همه اقشار مردم استان درخواست می‎کنیم ضمن دلداری به خانواده‌های این عزیزان در برپایی مراسمی بزرگ برای حجاج شهید استان بکوشند.

انتهای پیام/83014/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول