اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

مبلغ اسلامی در دمشق در گفت‌‌وگو با فارس:

آل‌سعود اساس مشکلات جهان اسلام است/عربستان مناسک حج را تحریف می‌کند

مبلغ اسلامی در دمشق رژیم آل‌سعود را اساس مشکلات جهان اسلام خواند و گفت: سازمان همکاری اسلامی هم تا زمانی که تحت سیطره حاکمان مزدور بر شیخ‌نشین‌های خلیج فارس است، برای مدیریت حج کفایت ندارد.

آل‌سعود اساس مشکلات جهان اسلام است/عربستان مناسک حج را تحریف می‌کند

«علی الحقانی» مبلغ اسلامی در دمشق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس رژیم حاکم آل سعود را اساس مشکلات جهان اسلامی خواند و گفت: بیش‌تر کشورهای اسلامی از سوی مزدوران آمریکا و انگلیس اداره می‌شود.

وی افزود: به اطمینان باید گفت، وهابیتی که بر سرزمین‌های مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره حکومت می‌کند، در برگیرنده اندیشه‌هایی نابود کننده دین است، چرا که خواهان کشتار، تکفیر، دشمنی، طائفه‌گرایی و کاشتن بذر فتنه در بین مسلمانان، تخریب کشورهای اسلامی و گسترش جنگ‌ها در راستای منافع صهیونیستی آمریکایی است.

شیخ الحقانی گفت: پیش از این وهابیت خبیث با تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) و حمله به اماکن مذهبی و مقدس مذاهب دیگر مسلمانان و کشتار بی‌رحمانه بسیاری از اهل تسنن و تشیع، اثبات کرده‌اند که برای برآورده شدن خواسته اربابان غربی خود حاضر هستند هر اقدام شنیعی را انجام دهند.

این مبلغ اسلامی با انتقاد از شیوه مدیریت حج از سوی رژیم آل سعود گفت: اینکه گفته می‌شود اداره حج به سازمان همکاری اسلامی سپرده شود، به نظر من فایده‌ای مطلوب ندارد، چرا که اکثر رهبران کشورهای اسلامی مزدوری بیش نیستند و رهبر واقعی سازمان همکاری اسلامی پول شیخ‌نشین‌های خلیج فارس است.

شیخ الحقانی همچنین اقدام رژیم آل سعود در تغییر جلوه‌های تاریخی اسلامی در حرم مکی را محکوم و تاکید کرد: این‌ها تلاشی برای تحریف مناسک حج است.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که مسلمانان جهان دست در دست یکدیگر آل سعود را از اداره حج برکنار کرده و مدیریت این فریضه الهی را به دست طرف‌هایی لایق بسپارند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول