اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت مطرح کرد

استفاده از کارت سوخت برای پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌ها

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور درباره سرنوشت کارت‌های سوخت گفت: این کارت ها فقط برای سهمیه‌بندی سوخت نبود، بلکه اطلاعات و آمار سوخت و خودروها را در اختیار شرکت نفت و آنهایی که می‌خواستند از این آمار استفاده کنند قرار می‌داد که این دقیقا همان کاری است که در تمام دنیا سال‌هاست اجرا می‌شود.

استفاده از کارت سوخت برای پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ناصر رئیسی فرد، رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور در گفتگو با برنامه پیک بامدادی رادیو درباره سرنوشت کارهای سوخت گفت: پیشنهادم این است که می‌شود از این دستگاه‌های پوز برای پرداخت الکترونیکی کامل استفاده کرد به نحوی که در جایگاه‌ها مردم ضمن سوخت‌گیری بتوانند به راحتی از همان طریق هزینه بنزین دریافتی را پرداخت نمایند تا هیچ چالشی با پرسنل جایگاه‌ها درباره مابقی پول نداشته باشند.

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور افزود: این کارت ها فقط برای سهمیه‌بندی سوخت نبود، بلکه اطلاعات و آمار سوخت و خودروها را در اختیار شرکت نفت و آنهایی که می‌خواستند از این آمار استفاده کنند قرار می‌داد. این دقیقا همان کاری است که در تمام دنیا سال‌هاست دارد اجرا می‌شود.

رئیسی فرد در پاسخ به سوالی درباره احتمال جمع شدن و حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران و الزام تمامی مردم به استفاده از کارت‌های سوخت خود، گفت: از ابتدایی که این کارت‌ها در اختیار جایگاه ها قرار گرفت برای موارد اضطراری بود و نه برای مردم. بعید می‌دانم این کارت‌های سوخت جمع شوند چون تمامی افرادی که  خودروی نو خریداری می‌کنند یا تمامی کسانی که کارت سوخت خود را گم می‌کنند یا مشکلی برای کارت آنها بوجود می‌آید تا زمانی که جایگزین کنند و المثنی برای آنها صادر شود نیاز دارند که از سوخت استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول