اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

شهرام نیا در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

از حضور تشکل‌های فعال تا طراحی غرفه ایران/ «فریدونی» نماینده ارشاد در فرانکفورت

مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از حضور علی فریدونی مدیر کل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد به عنوان نماینده این وزارتخانه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبرداد.

از حضور تشکل‌های فعال تا طراحی غرفه ایران/ «فریدونی» نماینده ارشاد در فرانکفورت

امیرمسعود شهرام‌نیا مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون حضور کاروان ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت اظهار داشت: امسال از همه تشکل‌های فعال در خارج از کشور دعوت شده تا در غرفه ایران حضور داشته باشند، بنابراین شاهد حضور آنها در زیر چتر جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش شده فضا به نحوی مورد استفاده قرار گیرد که حضور تشکل‌ها را داشته باشیم عنوان کرد:  اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، انجمن ناشران کودک و نوجوان، مجمع ناشران انقلاب و دفاع مقدس، ناشران دانشگاهی و زنان ناشر نیز حضور خواهند داشت ضمن اینکه انجمن ناشران بین الملل نیز همکاری می‌کنند.

شهرام نیا در ادامه با تاکید بر اینکه تشکل‌های غالب و علاقه مند در فرانکفورت حضور دارند تصریح کرد: در کاروان جمهوری اسلامی ایران دو نویسنده حضور دارند که مورد حمایت قرار گرفته‌اند نخست آقای جوادی یگانه در بخش بزرگسال و آقای مصطفی رحماندوست در بخش کودک و نوجوان؛ البته از سوی موسسه دو نفر از همکاران و از سوی معاونت فرهنگی هم آقای علی فریدونی مدیر کل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی حاضر خواهند بود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون طراحی غرفه ایران و پوسترها عنوان کرد: تمامی امور به مرحله نهایی رسیده و قراردادها منعقد شده است، البته جزئیات کار طراحی پوستر انجام می‌شود. اما در مورد غرفه سال گذشته با یک شرکت آلمانی قرارداد داشتیم و کار را انجام داد، اما امسال طراحی در داخل بوده و یک شرکت از یکی از کشورهای اروپای شرقی کار دکور را انجام می‌دهد.

در شصت و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از 14 تا 18 اکتبر برپا می شود و غرفه ایران شاهد برگزاری 20 نشست در بخش جمعی خواهد بود.

گفتنی است نشست خبری نمایشگاه کتاب فرانکفورت روز شنبه 18 مهر ساعت 10 صبح در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول