اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حجت‌الاسلام حسینی:

آلبوم برترین آثار مسابقات تواشیح و ابتهال منتشر می‌شود

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به نقش مسابقات در نوآوری از انتشار آلبوم برترین آثار مسابقات تواشیح و ابتهال برای نخستین‌بار خبر داد.

آلبوم برترین آثار مسابقات تواشیح و ابتهال منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزرای فارس، آیین اختتامیه نوزدهمین مسابقات ابتهال و تواشیح بعدازظهر امروز با حضور جمعی از فعالان قرآنی و برگزیدگان این رقابت‌ها در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجم بالای مسابقات مانع بهره‌مندی مناسب از آن می‌شود

در این برنامه سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف طی سخنانی  با اشاره به تلاش این مرکز برای ارتقای کیفی و اثرگذاری مسابقات گفت: مسابقات ابتهال و مدیحه‌سرایی از جذاب‌ترین رشته‌ها است اما حجم مسابقات به قدری زیاد است که ما نمی‌توانیم استفاده بهینه‌ای از آن داشته باشیم.

مسابقات محرکی برای ایجاد شور و خلاقیت در بین جوانان است

وی با اشاره به رشد این مسابقات طی سال‌های اخیر گفت: شاید در دهه‌های 60 و 70 شور و استقبال امروز در مسابقات وجود نداشت خوشبختانه امروز مسابقات به عنوان یک موتور محرک شور و هیجان خاصی در بین جوانان ایجاد کرده و منجر به خلاقیت و نوآوری آنها شده است. اما ما باید به کمک رسانه‌های مختلف پیوست‌های مختلفی را در کنار مسابقات به وجود آوریم.

تشکر از رسانه ملی برای پوشش مناسب مسابقات

حسینی با تقدیر از پوشش مطلوب مسابقات امسال از سوی رادیو قرآن گفت: امسال شبکه رادیویی قرآن به خوبی همه مسابقات را پوشش داد و در کنار پوشش رادیویی از طریق نرم افزار اندروید همه اجراهای مسابقات را به علاقمندان عرضه کرد.

وی با اشاره به تلاش شبکه قرآن برای پوشش این مسابقات، افزود: شبکه قرآن هم این مسابقات را به خوبی پوشش داد و طی توافقی که با شبکه داریم قرار شده در آینده بخشی از مسابقات در قالب مسابقه تلویزیونی برگزار و استاد بلافاصله اجرای شرکت‌کننده را تحلیل کند. در این صورت مسابقات دیگر در سکوت برگزار نمی‌شود زیرا این یک کار تبلیغی بزرگ است که هزاران و یا میلیون‌ها بیننده می‌توانند از آن استفاده کنند.

حسینی با اشاره به انتشار آلبوم مسابقات ابتهال و مدیحه‌سرایی گفت: امسال آلبوم برترین آثار برای اولین بار منتشر و در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول