اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

فینالیست‌های تواشیح/۱۴

معرفی گروه تواشیح آلاء‌الرحمن استان اصفهان

گروه تواشیح آلاء‌الرحمن استان اصفهان یکی دیگر از گروه‌های فینالیست مسابقات مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن کریم است که باید فردا به مصاف رقیبان برود.

معرفی گروه تواشیح آلاء‌الرحمن استان اصفهان

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس گروه تواشیح آلاء‌الرحمن استان اصفهان یکی دیگر از گروه‌های راه یافته به فینال مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و جمع‌خوانی قرآن کریم است که در این گزارش به معرفی آن می‌پردازیم.

 

 

این گروه سال 1391 با همت جمعی از قاریان استان اصفهان تشکیل شد و طی دوران کوتاه تشکیل گروه به تولید و ارائه برنامه‌های مختلف قرآنی و مذهبی در شهر‌های مختلف کشور پرداخت.

 

دانلود

 

گروه آلاء‌الرحمن در حال حاضر هشت عضو دارد که 6 نفر آنها به نام‌های علی‌اصغر میرزا‌خانی سرپرست گروه، محمد دافعیان حافظ کل قرآن و نفر دوم رشته ترتیل کشور، علی پور‌سینا طلبه و نفر اول مسابقات حوزه‌های علمیه کشور، سعید حاجی شیر‌محمدی، رضا نصر و داود مدح‌خوان اصفهانی فردا با برترین‌ گروه‌های تواشیح کشور به رقابت می‌پردازند. البته این گروه دو عضو دیگر به نام‌های حامد نصر و محمد جزینی دارد که به دلیل محدودیت نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

 

 

گروه آلاء‌الرحمن اصفهان سال 1392 برای اولین‌بار در مسابقات شرکت کرد و با کسب مقام دوم استان جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد. این گروه امسال در دومین حضور خود در مسابقات ضمن کسب جواز حضور در مسابقات کشوری به عنوان گروه هشتم کشور به فینال رقابت‌ها راه یافت.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول