اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مرحله استانی جشنواره ملی «مدهامّتان» از 20 شهریور آغاز می‌شود+آیین‌نامه

مرحله استانی دهمین جشنواره ملی «مدهامّتان» از 20 شهریورماه آغاز می‌شود و تا 15 آبان‌ماه ادامه دارد. برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه می‌یابند.

مرحله استانی جشنواره ملی «مدهامّتان» از 20 شهریور آغاز می‌شود+آیین‌نامه

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، دهمین دوره جشنواره ملی «مدهامّتان» با هدف شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام اول شهریورماه امسال در 7 رشته «قرائت»، «حفظ»، «اذان»، «ترتیل»، «تفسیر»، «مفاهیم قرآن و نهج البلاغه» و «تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز» کلید خورد.

این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری پیش‌بینی شده که مرحله استانی این رقابت‌ها بر اساس آمادگی هر استان از 20 شهریورماه تا 15 آبان‌ماه به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود و نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری این جشنواره راه می‌یابند.

البته رقابت در رشته‌های «مفاهیم قرآن و نهج البلاغه» و «تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز» تنها در مرحله استانی برگزار می‌شود که آزمون کتبی آن‌ها هم‌زمان با آزمون کتبی رشته «تفسیر» 8 آبان‌ماه برگزار خواهد شد. برگزیدگان رشته تفسیر در مرحله کشوری در کارگاه آموزشی به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر توسط اساتید و هیأت داوران در همان کارگاه‌های آموزشی انتخاب و معرفی خواهند شد.

مرحله کشوری دهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان» 3 تا 6 آذرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود، به همین جهت استان‌ها موظف هستند تا 20 آبان ماه اسامی راه یافتگان به این مرحله را اعلام کنند.

آیین‌نامه اجرایی و فنی دهمین دوره جشنواره ملی «مدهامّتان» 

انتهای پپام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول