اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
وزیر دفاع ترکمنستان:

اولین پادگان نیروی دریایی ترکمنستان در ساحل ترکمنی دریای خزر افتتاح می‌شود

وزیر دفاع ترکمنستان از ارائه طرح تاسیس اولین پادگان نیروی دریایی وابسته به نیروهای مسلح این کشور در ساحل ترکمنی دریای خزر خبر داد.

اولین پادگان نیروی دریایی ترکمنستان در ساحل ترکمنی دریای خزر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ترکمنستان، وزیر دفاع ترکمنستان از ارائه طرح تاسیس اولین پادگان نیروی دریایی وابسته به نیروهای مسلح این کشور در ساحل ترکمنی دریای خزر خبر داد.

خبرگزاری دولتی ترکمنستان روز جمعه در گزارشی ضمن تایید این خبر تصریح کرد، «بگنج گیوندوگدی‏‌اف» وزیر دفاع ترکمنستان طرح مذکور را در نشست شورای امنیت ملی این کشور ارائه داده‌‏ است.

وزیر دفاع ترکمنستان در این نشست تاکید کرد، تاسیس پادگان جدید نیروی دریای ترکمنستان در راستای اجرای اصلاحات و تکمیل بنیه فنی و تجهیزاتی نیروهای مسلح ترکمنستان و ارتقا سطح و توانایی دفاعی این کشور به مورد اجرا گذاشته می‏‌شود.

رئیس جمهور ترکمنستان نیز پس از شنیدن گزارش و طرح مذکور وزیر دفاع این کشور، تاکید کرد، مرزهای ترکمنستان در واقع مرزهای دوستی و حسن همجواری بوده بایستی نسبت به تقویت آن تلاش کنیم.

بردی‌محمداف افزود: دکترین نظامی ترکمنستان صرفا از جنبه دفاعی برخوردار است و در قالب این اصول بنیه فنی و تجهیزاتی نیروهای مسلح این کشور تکمیل می‌شود که طرح تاسیس پادگان نیروی دریای ترکمنستان نیز در این راستا است.

رئیس جمهور ترکمنستان طرح تاسیس اولین پادگان نیروهای دریای این کشور را یک حادثه تاریخی توصیف کرد و گفت که این پادگان از مرزهای دریای ترکمنستان در خزر صیانت خواهد کرد.

خبرگزاری دولتی ترکمنستان در این خصوص به جزییات بیشتر دیگری اشاره نکرده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول