اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد صیانت از خانواده استان فارس:

فعالیت ادارات در حوزه خانواده رصد می‌شود

مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس گفت: فعالیت‌های ادارات و ارگان‌ها در حوزه خانواده رصد می‌شود.

فعالیت ادارات در حوزه خانواده رصد می‌شود

حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: برنامه‌هایی برای رصد و ارزیابی برنامه‌های ادارات و ارگان‌های شهرستان شیراز تنظیم‌ شده و در 6 ماهه دوم سال ارگان‌های فعال و کم‌کار در این حوزه معرفی می‌شوند.

وی افزود: تغییراتی در ساختار بنیاد صیانت از نهاد خانواده کشور ایجاد شده که نویدبخش برنامه‌هایی منسجم و مؤثر در سطح کشور در حوزه تحکیم و تعالی بنیاد خانواده است.

این فعال اجتماعی از حضور حسین انواری از مسئولان سابق و عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی در گروه اجرایی بنیاد صیانت از خانواده خبر داد و بیان کرد: بنیاد صیانت از خانواده نقش هم‌افزایی و ارتباطات برنامه‌ای با ادارات و عموم مردم در اقشار مختلف جامعه را بر عهده دارد و البته خود نیز با توجه به شرایط در کارهای اجرایی ورود می‌کند.

حسینی نظارت بر عملکرد دستگاه‌های ارائه‌کننده مشاوره خصوصی و دولتی را از دیگر برنامه‌های این بنیاد در سال جاری برشمرد و گفت: نتیجه این بازرسی‌های نامحسوس به اطلاع مسئولان قضایی و همچنین بنیاد صیانت از خانواده کشور خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این بنیاد در استان فارس با تمام ادارات و ارگان‌ها در راستای اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه خانواده همکاری خواهد کرد و به‌ تناسب جلساتی را با مسئولان محترم قضایی و مدیران ادارات داشته و خواهیم داشت و امیدواریم با هم‌افزایی که صورت می‌پذیرد؛ کمتر شاهد برنامه‌های جزیره‌ای و کم‌بازده در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/2448/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول