اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز هفته دولت

4 پروژه در خوسف به بهره‌برداری رسید

همزمان با سومین روز هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، چهار پروژه در شهرستان خوسف به بهره‌برداری رسید.

4 پروژه در خوسف به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در سومین روز از هفته دولت با حضور سرپرست اداره‌کل بهزیستی خراسان جنوبی، نمایندگی بیمه با تسهیلات 10 میلیون تومان و کارگاه صنایع چوب با تسهیلات 15 میلیون تومان متعلق به خانواده‌های مددجویان بهزیستی در خوسف افتتاح شد.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی خراسان جنوبی در بازدید از مرکز ترک اعتیاد شهر خوسف، اظهار داشت: مشکل فرهنگی و عدم شناخت از برنامه‌ها سبب عدم مراجعه معتادان به مراکز ترک اعتیاد است که باید با فرهنگ‌سازی و موارد تشویقی از جمله معرفی برای ایجاد تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، زمینه حضور آن‌ها ‌فراهم شود.

محمدرضا رجبی با بیان اینکه در این مرکز حدود 80 نفر بیمار تحت درمان هستند، افزود: در سال گذشته 35 میلیون ریال یارانه به این مرکز تعلق گرفته است.

وی با تاکید بر مددکاری بیماران، خاطرنشان کرد: افراد باید در این مراکز نیازسنجی شوند که در دریافت و پرداخت تسهیلات دچار مشکل نشوند.

برافراشتن پرچم رضوی در میدان امام رضا (ع) شهر خوسف

در مراسمی با حضور مردم و مسئولان شهر خوسف و در روز میلاد علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) پرچم رضوی با چاووش‌خوانی، مدح‌خوانی و صلوات خاصه امام(ع) در میان اشک‌های شوق حاضران میدان امام رضای شهر خوسف برافراشته شد.

همزمان با سومین روز از هفته دولت که بنام "روز فرهنگ، تربیت و آموزش" نام‌گذاری شده است با حضور فرماندار خوسف، نمازخانه دبیرستان انقلاب این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این نمازخانه با زیربنای 156 مترمربع و اعتبار 460 میلیون ریال از کمک‌های خیران و اداره‌ کل نوسازی استان افتتاح شد.

در این مراسم معاون اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به رشد احداث مسکن مهر در چند سال اخیر در سطح استان و نیاز به مراکز آموزشی، گفت: تاکنون 125 کلاس درس توسط افراد حقیقی و حقوقی و خیران ساخته شده و 170 کلاس نیز در حال احداث و 425 کلاس دیگر مورد نیاز است.

محمد زمانی از افتتاح 52 پروژه اداره‌‌کل نوسازی و تجهیز مدارس با اعتبار 93 میلیارد ریال در هفته دولت در سطح استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل نمازخانه، سالن‌های اجتماعات و چند منظوره و کارگاه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/69035/گ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول