اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مدیر‌ شبکه قرآن:

آیین اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۴۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

مدیر شبکه قرآن سیما از برگزاری آیین اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۴۹ در روز ۱۸ شهریور‌ماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.

آیین اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۴۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس نشست صمیمانه مدیران شبکه قرآن با اصحاب رسانه در سالن نشست‌های این شبکه تلویزیونی برگزار شد.

در این نشست بهرام محمدی‌نیا مدیر شبکه قرآن سیما با تشکر از خبرنگاران گفت: شبکه‌های مختلف سیما از مهم‌ترین اهدافشان انتقال مفاهیم قرآن به جامعه است و ما به عنوان شبکه قرآن متن این هدف هستیم.

وی با اشاره به نظر‌سنجی خرداد‌ماه از برخی از بینندگان شبکه قرآن گفت: در آخرین نظر‌سنجی‌ که خرداد‌ماه از حدود 4 هزار و 600 نفر انجام شد شبکه قرآن از شبکه‌های متوسط است و باید تلاش کنیم مخاطبان شبکه را افزایش دهیم.

محمدی‌نیا از تولید روزانه 16 ساعت برنامه در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ما برای افزایش مخاطبان تولید روزانه حدود 16 ساعت برنامه زنده و تولیدی بود و در این ماه عزیز پخش برنامه‌های تکراری در شبکه به حداقل رسید.

مدیر‌ شبکه قرآن با اشاره به برنامه 1449 گفت: این برنامه امسال با ساختاری جدید و در قالب یک کاروان قرآنی به همه نقاط کشور سفر کرد و در آن بیش از 400 حافظ قرآن گمنام کشور معرفی شدند.

وی درخصوص اختتامیه طرح 1449 گفت: آیین اختتامیه طرح روز 18 شهریور‌ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران با حضور شرکت‌کنندگان طرح 1449 برگزار می‌شود. البته 18 شهریور زمان اعلام شده از سوی ما است و ممکن است اختتامیه 19 شهریور برگزار شود.

مدیر شبکه قرآن اختتامیه 1449 را اجتماع حافظان سوره یس دانست و گفت: در این برنامه باشکوه حافظان سوره یس گرد هم جمع شده و این سوره مبارکه را به صورت جمعی می‌خوانند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول