اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال مازندران:

تنها یک تیم در ساری با نام صنعت فعالیت قانونی دارد

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در ساری فقط یک تیم با نام صنعت فعالیت قانونی دارد و هیچ تیمی دیگری با این نام در مرکز استان وجود ندارد.

تنها یک تیم در ساری با نام صنعت فعالیت قانونی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلام‌رضا بهروان امشب در مراسم معارفه محمد دامادی به عنوان مدیرعامل جدید تیم فوتبال صنعت ساری اظهار کرد: در ساری فقط یک تیم با نام صنعت فعالیت دارد و آن هم تیمی است که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال استان رسمیت دارد.

وی با بیان اینکه بازیکنان خوبی در سطح استان در رشته فوتبال فعالیت دارند، تصریح کرد: همان‌‌طور که شما بازیکنان اطلاع دارید بیشتر بازیکنان تیم‌های لیگ برتری فوتبال را بازیکنان مازندرانی تشکیل می‌دهند و حیف است که این ظرفیت در استان استفاده نشود.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به تیم صنعت ساری حمایت خوبی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی در فصل جاری خواهد شد، بیان داشت: در حال حاضر شما بازیکنان صنعت ساری هستید و کاری به بیرون زمین نداشته باشید، نگران چیزی نباشید و تنها فکر و تمرکز شما در داخل زمین و موفقیت تیم صنعت ساری باشد.

بهروان با اشاره به اینکه این قول را به هواداران می‌دهم که در آینده اخبار خوبی در انتظار تیم فوتبال صنعت ساری خواهد بود، اظهار کرد: با توجه به مشکلات و بدیهی این تیم در مدیریت گذشته در حال حاضر تیم صنعت ساری مدیر دارد و حتما کادر فنی و بازیکنان برای سربلندی و صعود به لیگ بالاتر تلاش خواهند کرد.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با اشاره به ظرفیت بالای فوتبال استان و شهر ساری، افزود: تیم فوتبال صنعت ساری این ظرفیت را دارد تا در لیگ دسته اول فوتبال کشور و حتی در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری ظرفیت برگزاری بازی‌های لیگ برتری را دارد و حیف است که نماینده مرکز استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این استادیوم بازی کند، پس برای موفقیت تیم فوتبال صنعت ساری برای صعود به لیگ بالاتر همه مسئولان باید تلاش کنند.

به گزارش فارس، در مراسم معارفه محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به عنوان مدیرعامل جدید تیم فوتبال صنعت ساری که در پایان تمرین این تیم در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، کادر فنی و بازیکنان صنعت ساری حضور داشتند.

انتهای پیام/86005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول