اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تیراندازی در برزیل 19 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشت

حمله مهاجمین به مردم در خیابان‌های شهر سائوپولو در برزیل 19 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشت.

تیراندازی در برزیل 19 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «کورئو دل اورینوکو»، وزارت امنیت عمومی برزیل رو گذشته اعلام کرد که در پی حملات هماهنگ شده در خیابانی در غرب منطقه «گرانده سائوپائولو» واقع در شهر «سائوپائولو» (بزرگترین شهر برزیل) 19 نفر جان باختند و 6 نفر زخمی شدند.

ماجرا این‌گونه اتفاق افتاد که در پی تماس با نیروی‌های پلیس گزارش شد که حمله به مردم در مناطق گوناگون شهر «سائوپائولو» موجب مرگ و جراحت 10 نفر از شهروندان شده، درحالی‌که گزارش دیگری از منطقه خطرناک «اساسکو» منطقه‌ای در شهر «سائوپائولو» حاکی از آن بود که مهاجمین در این محله به 15 نفر از مردم شلیک کرده و موجب مرگ آن‌ها شدند.

طبق گزارش‌های دریافتی از پلیس شهر، دوربین‌های امنیتی شهر لحظات تیراندازی و مهاجمین مسلح به مردم را ثبت کرده‌اند.

شاهدین ماجرا به پلیس گفتند که مهاجمین پیش از این‌که به افراد شلیک کنند از آن‌ها درباره سابقه کیفریشان می‌پرسیدند، سوالی که موجب مرگ و یا زندگی آن‌ها می‌شد.

در حال حاضر فرضیه‌های بسیاری درباره این کشتار وجود دارد که ممکن است این جریان را به گروه‌های قاچاق مواد مخدر و یا حادثه مرگ یک پلیس مسلح در منطقه مربوط دانست اما مقامات پلیس تاکنون اطلاعاتی در این‌باره به خبرگزاری‌ها ارائه نداده و تنها اعلام کرده‌اند که به دنبال شواهد بیشتری به منظور کشف محل اختفای مهاجمین هستند.

در راستای کشف شواهد و بررسی بهتر این حادثه 50 نفر از کاراگاهان و نمایندگان امنیت ملی برزیل کمیسیونی تشکیل داده‌اند.

گزارش روزنامه‌های شهر «سائوپائولو» حاکی از آن است که «گرالدو آلکیم» شهردار این شهر نیز تمام برنامه‌های خود را برای شرکت در این کمیسیون لغو کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول