اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس‌جمهور برزیل: شب و روز برای رفع مشکلات و بهبود اوضاع اقتصادی کار می‌کنم

رئیس جمهور برزیل طی سخنانی ضمن اشاره به شرایط بد اقتصادی این کشور به مردم اطمینان داد که در راستای غلبه بر نابسامانی‌ها و مشکلات بیکاری و معیشتی، به طور خستگی‌ناپذیری شب و روز کار می‌کند.

رئیس‌جمهور برزیل: شب و روز برای رفع مشکلات و بهبود اوضاع اقتصادی کار می‌کنم

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «پرنسا لاتینا»، «دیلما روسف» رئیس جمهور برزیل روز گذشته طی یک سخنرانی در شهر «سائو لوئیس» واقع در ایالت «مارانهاو»(غرب برزیل)، از ملت کشورش خواست تا در شرایط سختی که گریبانگیر دولت شده، آرامش خود را حفظ کنند، چراکه در شرایط کنونی که مخالفان در تلاشتند به دولت آسیب بزنند، آرامش مردم بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

وی خطاب به مردم کشورش گفت که در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌بریم به همین دلیل از شما می‌خواهم تا آرامش خود را حفظ کنید زیرا این شرایط موقتی است و به پایان خواهد رسید.

وی همچین به مردم کشورش توصیه کرد که کشور و دولت را در اولویت قرار دهند و به وسیله افکار تخریبی احزاب و مخالفان تحریک نشده و در مقابل دولت نایستند.

وی اذعان داشت که برای گذر از این شرایط سخت که متأثر از مشکلات و بحران‌های اقتصادی در برزیل است نیاز به ثبات و آرامش داریم.

«روسف» در ادامه افزود که ما همچون یک خانواده هستیم؛ در شرایط سخت جایز نیست که افراد خانواده با یکدیگر درگیر شوند بلکه باید با همفکری و مشورت یکدیگر برای حل مشکل تلاش کنند؛ هیچ‌کس نمی‌تواند بر پایه یک خیال واهی که تنها از عدم علاقه به دولت نشآت می‌گیرد صحّه گذاشته و از آن بهانه‌ای برای براندازی دولت و تضیف آن بتراشد.

وی همچنین ضمن اشاره به شرایط بد اقتصادی کشور به مردم اطمینان داد که در راستای غلبه بر نابسامانی‌های اخیر و مشکلات بیکاری در کشور، به طور خستگی‌ناپذیری شب و روز کار می‌کند.

وی ضمن رد اقدامات صورت گرفته و کمک‌های ایالات و شهرداری‌ها اعلام کرد که بهتر است مردم دولت را در اولویت داده و به اظهارات شهرداری‌ها و ایالات توجهی نکنند؛ وی افزود که تمام این اقدامات و کارشکنی‌ها از مخالفت‌ها و دسیسه‌های راست‌گرایات افراطی سرچشمه می‌گیرد.

وی دراین‌باره تصریح کرد که برای یک رئیس جمهور به کار گرفتن نظرات و پیشنهادهای افرادی که جز تضعیف دولت هدف دیگری را دنبال نمی‌کنند، همچون انتخاب شرایط بدتر از بد است.

وی همچین گفت که نظرات و پیشنهادات آنها تنها به سود خودشان در حالی که هیچ نفعی برای مردم و دولت ندارد.

رئیس جهمور برزیل اظهار داشت که دولت تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع و بازگشت به مسیر توسعه به‌کار گرفته و به مردم نوید می‌دهد که مشکلات کنونی به زودی حل خواهند شد.

یکشنبه (25 مرداد) تظاهراتی عظیم در تمامی شهرهای برزیل به راه می‌افتد و درخواست برگزاری دادگاه سیاسی در صدر خواسته‌های تظاهرات‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

اندکی بعد و در این تظاهرات که از سوی راست‌گرایان طراحی شده است، پایین کشیدن «دیلما روسف» رئیس‌جمهور دموکرات برزیل از مسند قدرت به اصلی‌ترین خواسته معترضین تبدیل می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول