اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

قرابت شغلی پلیس و محیط‌بانان/پلیس دیدبان جامعه و محیط‌بان دیدبان محیط زیست است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: وظیفه پلیس دیدبانی جامعه و وظیفه محیط بان دیدبانی محیط زیست جامعه است به همین لحاظ مجموعه پلیس پیشگیری ناجا تمام توان خود را برای حمایت از این یگان و محیط بانان انجام خواهد داد.

قرابت شغلی پلیس و محیط‌بانان/پلیس دیدبان جامعه و محیط‌بان دیدبان محیط زیست است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه مشترک با سازمان محیط زیست و ستاد کل نیرو های مسلح که در محل سالن جلسات سازمان محیط زیست و با حضور خانم  ابتکار و سردار زارعی مسئول دفتر یگانهای ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد از محیط بانان به عنوان حافظان مظلوم محیط زیست یاد کرد و خواستار ارتقاء وضعیت خدمتی و افزایش شانیت آنها شد.

وی گفت: در این راستا اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که از جمله می توان به دستورالعمل یگان حفاظت از محیط زیست اشاره کرد که این دستور العمل کار مشترک و بسیار خوبی در جهت تعالی و ارتقای شان محیط بانان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: این دستورالعمل تلفیق نظرات سازمان محیط زیست و ستاد کل نیروهای مسلح است و اجرای آن می تواند به اهداف سازمان محیط زیست که همانا حفاظت و صیانت از عرصه های زیست محیطی است، کمک کند.

وی افزود: این دستور العمل نقطه عطف و شروع یک کار جدید و خوب است و آن را می توان الگوی مناسبی از کار مشترک خوب و محصول تعامل سازنده دانست.

این مقام ارشد انتظامی قرابت شغلی پلیس و محیط بانان را بسیار نزدیک دانست و گفت : وظیفه پلیس دیدبانی جامعه و وظیفه محیط بان دیدبانی محیط زیست جامعه است به همین لحاظ مجموعه پلیس پیشگیری ناجا تمام توان خود را برای حمایت از این یگان و محیط بانان انجام خواهد داد تا محیط زیست در جغرافیای ایران اسلامی به بهترین وجه برای مردم عزیز و آیندگان حفظ شود.

سردار شرفی در پایان از همکاری و زحمات ریاست سازمان محیط زیست، خانم دکتر ابتکار و سردار زارعی مسئول دفتر یگانهای ستاد کل نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول