اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

کتاب‌های با محتوای بومی و ایرانی را پیشنهاد دهید

فراخوان انجمن ناشران دانشگاهی برای نمایشگاه کتاب فرانکفورت

انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی طی فراخوانی از ناشران خواست تا آثار بومی منتشر شده در ایران را برای ترجمه و آماده کردن خلاصه جهت عرضه در نمایشگاه کتاب فرانکفورت پیشنهاد دهند.

فراخوان انجمن ناشران دانشگاهی برای نمایشگاه کتاب فرانکفورت

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، یکی از تشکل های حاضر در شصت و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت «انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی» است.

بر اساس این گزارش، یکی از اهداف حضور ناشران دانشگاهی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه منشورات و مکتوبات ایرانی به خارج از کشور است از این رو از امروز  فراخوان این موضوع برای ناشران ارسال شده تا آثار پیشنهادی خود را تا 20 مرداد ماه به انجمن معرفی کنند.

پس از ارسال و پیشنهاد تولیدات علمی از سوی ناشران، تا سی ام مرداد ماه انجمن ناشران دانشگاهی فرصت خواهد داشت تا طبق شاخصه‌های مصوب شده در کمیته بین‌الملل آثار مورد نظر انتخاب، خلاصه و ترجمه آنها تا اوایل شهریور در اختیار موسسه نمایشگاه‌‌های فرهنگی برای اعزام به آلمان قرار گیرد.

از این رو ناشران عضو انجمن مهلت دارند تا موعد مقرر آثار پیشنهادی خود را اعلام کنند، این آثار باید در بخش روش تحقیق و پژوهش مسیر درستی را طی کرده باشند و مهمتر آنکه باید این آثار ایرانی بوده و کتاب در ایران چاپ شده باشد ضمن اینکه محتوای آن باید بومی باشد.

این گزارش در پایان اضافه می‌کند آثار ایرانی نوشته شده به زبان انگلیسی در اولویت هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول