اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌مندی روستاهای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: در آینده‌ای نزدیک حدود یک هزار روستا در خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی روستاهای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، علی دلگیر اظهار داشت: برخورداری از خدمات ارتباطی به‌روز و همگامی با تحولات عصر جدید حق مسلم هر یک از افراد جامعه است.

وی ادامه داد: این موضوع در رابطه با ساکنان مناطق روستایی به‌ویژه مناطقی که با مناطق شهری فاصله زیادی دارند نیز بیشتر صدق می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی افزود: در این راستا در خراسان جنوبی نیز همپای دیگر استان‌ها در مسیر فراهم آوردن بسترهای مطلوب ارتباطی به‌ویژه دسترسی به اینترنت آسان و پرسرعت در مناطق روستایی اقدامات مختلفی در حال اجرا است.

دلگیر از بهره‌مندی نزدیک به یک هزار از روستاهای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: تمام روستاهایی که بر اساس آخرین سرشماری در سال 91 دارای جمعیتی بالای 30 خانوار هستند، شامل اجرای این طرح می‌شوند.

وی تصریح کرد: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین در زمینه توسعه تلفن‌های ثابت خانگی و نیز پوشش مطلوب تلفن همراه در مناطق روستایی تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از شناسایی نقاط ناپیوستگی شبکه در جاده‌های شریانی خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اهمیت پوشش مخابراتی و آنتن‌دهی در جاده‌های اصلی تلاش شده با شناسایی این نقاط با سازوکارهای مربوط نسبت به رفع این گسستگی اقدام شود.

دلگیر یادآور شد: چنانچه افراد در حوزه ارتباطات و مخابرات با مشکلی روبه‌رو هستند، می‌توانند با تماس با سامانه 195 شکایات و مشکلات خود عنوان کرده تا برای رفع این مشکل اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/69035/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول