اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

یورش پلیس ضد شورش فرانسه با اسپری‌های سوزش‌آور علیه مهاجران

مهاجران خطاب به پلیس فرانسه: با ما مثل حیوان برخورد نکنید

پلیس ضد شورش فرانسه در ادامه برخورد با مهاجران تجمع کرده در آبراه مانش از گازهای شیمیایی تحریک کننده برای متفرق کردن آن‌ها استفاده کرد.

مهاجران خطاب به پلیس فرانسه: با ما مثل حیوان برخورد نکنید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که مهاجران تجمع کرده در آبراه مانش اواخر روز شنبه (روز گذشته) سعی در یورش به سمت ورودی این آبراه را داشتند، با پلیس ضد شورش فرانسه مواجه شدند که با استفاده از اسپرهای شیمیایی سوزش آور آن‌ها را متفرق کرد.

بنوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» این گروه روز گذشته ابتدا حصارها و  چند مانع امنیتی را شکستند  و در حالی که در آستانه ورودی آبراه مانش بودند با برخورد پلیس ضد شورش فرانسه مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار آسوشیتدپرس حاضر در صحنه، مهاجران که تعدادشان حدود 200 نفر بود به مدت یک ساعت با نیروهای امنیتی درحالی که شعار سر می‌داند "ما حیوان نیستیم. مرزها را باز کنید" برخورد کردند.

 هزاران مهاجر که در هفته‌های اخیر داوطلب رفتن به انگلستان هستند در شهر کاله در شمال فرانسه و در خط مرزی میان فرانسه و انگلستان تجمع کرده‌اند. آن‌ها مایلند به یاری قاچاقچیان ، کامیون‌ها ، کشتی‌ها و نیز قطاری که پاریس و لندن را از طریق دریای مانش به یکدیگر وصل می‌کند خود را به انگلستان برسانند. انگلستان اینک بهشت موعود هزاران مهاجر آواره سراسر جهان است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول