اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

مادورو: عاملان حمله مسلحانه در ونزوئلا مجازات خواهند شد

رئیس‌جمهور ونزوئلا در پی حادثه حمله مسلحانه به یک سوپرمارکت در جنوب این کشور اعلام کرد که عاملین این حادثه به شدت مجازات می‌شوند.

مادورو: عاملان حمله مسلحانه در ونزوئلا مجازات خواهند شد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله سور»، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در اشاره به حمله مسلحانه‌ای که روز گذشته در ساعت 8 صبح به وقت محلی به یک سوپرمارکت در «سان فلیکس» در جنوب ونزوئلا رخ داد، اعلام کرد که در پی این حادثه تاکنون 60 نفر بازداشت شده‌اند که بدون شک عاملین آن به شدت مجازات می‌شوند.

در پی این حادثه یک نفر بر اثر اصابت گلوله به سینه جان خود را از دست داده است و 60 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

«مادورو» در این رابطه عنوان کرد که بدون شک عدالت اجرا خواهد شد تا کسانی که این جوان کارمند را به قتل رسانده‌اند، مجازات شوند.

از سوی دیگر «فرانسیسکو رانخل گومز» استاندار استان جنوبی «سان فلیکس» خاطرنشان کرد که غارت این سوپرمارکت کاملا با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته است چرا که وقتی کسی وارد چنین مکانی می‌شود با خود اسلحه حمل نمی‌کند.

وی همچنین این حادثه را با انتخابات مجلس ونزوئلا در 6 دسامبر (15 آذر) مرتبط دانست.

در همین راستا رئیس‌جمهور ونزوئلا نیز اعلام کرد که چه باران ببارد چه صاعقه بزند انتخابات مجلس ونزوئلا در 6 دسامبر برگزار خواهد شد؛ با خرابکاری یا بدون خرابکاری، با جنگ اقتصادی یا بدون جنگ اقتصادی، مردم در این انتخابات شرکت می‌کنند.

وی همچنین از سرویس‌های اطلاعاتی ونزوئلا که با همکاری مردم مانع از توسعه خشونت در این کشور توسط راست‌گرایان افراطی می‌شوند نیز قدردانی کرد.

مقامات ونزوئلایی در گذشته چندین بار در فرصت‌های مختلف درباره اقدامات بی‌ثبات‌کننده راست‌گرایان افراطی در آستانه انتخابات مجلس در این کشور هشدار داده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول