اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قزوین:

بررسی در خصوص ابعاد خسارات برخورد شهاب‌سنگ ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از بررسی ابعاد خسارت ناشی از برخورد شهاب‌سنگ در مرز سه استان قزوین، زنجان و همدان خبر داد.

بررسی در خصوص ابعاد خسارات برخورد شهاب‌سنگ ادامه دارد

حمید ره‌انجام دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص حادثه برخورد شهاب‌سنگ با زمین در مرز سه استان قزوین، زنجان و همدان اظهار داشت: با وقوع این حادثه اخبار آن نیز به متولیان امر در استان قزوین رسیده و هماهنگی‌ها با مسئولان ذی‌ربط با مسئولان زنجان در حال بررسی است.

وی افزود: در ابتدا شایعه سقوط هواپیما مطرح شد که ضمن تکذیب آن خبرها حاکی از برخورد شهاب‌سنگ در منطقه جنوب غربی استان قزوین و همچنین ابهر در استان زنجان می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ضمن اعلام خبر پیگیری در خصوص این حادثه عنوان کرد: تا این لحظه اکیب‌های هلال‌احمر پیگیر ابعاد خسارت‌های ناشی از برخورد این شهاب سنگ هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دقایقی پیش شهاب سنگی در مرز سه استان قزوین، زنجان و همدان به زمین برخورد کرد که هنوز از خسارات ناشی از آن در شهرهای ابهر در زنجان و همچنین بوئین‌زهرا، آوج و تاکستان در قزوین خبری اعلام نشده است.

انتهای پیام/2667/گ40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول