اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز فرهنگ ورزش پهلوانی

نهمین یادواره ورزشکاران شهید خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری یادواره ورزشکاران شهید در استان، گفت: این مراسم باید متناسب با شأن، کرامت و منزلت خانواده‌های ایثارگران برگزار شود.

نهمین یادواره ورزشکاران شهید خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ‌ورزش و جوانان خراسان جنوبی، بهرام عزیزاده‌مقدم، با تبیین ضرورت و توسعه همکاری فرابخشی برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر برنامه‌های پیش‌بینی شده در روز قشر بسیج ورزشکاران و منش پهلوانی، اظهار داشت: بزرگ‌ترین افتخار و عظمت ایران اسلامی، متعلق به ایثارگران و خانواده‌های آنان به ویژه شهدا است بنابراین باید این یادواره در خور شأن و منزلت آنان برگزار شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده در هفته نکوداشت منزلت پهلوانی، افزود: بزرگ‌ترین درس یک پهلوان، ایثار و از خود گذشتگی، بدون هیچ چشم‌داشتی است و نمونه و الگوی واقعی یک پهلوان، شهدا هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج به ویژه بسیج ورزشکاران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان موتور محرکه فرهنگی است و باید اندیشه‌ها، وصایا، درس‌های حماسه و سلحشوری‌های ایثارگران با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، متناسب با نیازها، سلایق و علایق آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در عمق باور دینی و ملی آنان درونی و نهادینه شود.

عزیززاده‌مقدم گفت: نهمین یادواره 47 ورزشکار شهید استان، 12 مرداد همزمان با روز قشر بسیج ورزشکاران و روز فرهنگ پهلوانی در سالن همایش‌های امام علی (ع) سپاه استان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز از اتمام مرحله نخست مزایده اماکن ورزشی استان خبر داد و گفت: برنده مرحله نخست واگذاری، 19 فضا از مجموع 21 فضای ورزشی اعلام شده در نتایج مزایده، هیئت‌های ورزشی هستند.

حمیدرضا برومند اظهار داشت: مزایده اماکن ورزشی استان در راستای اجرای ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سال جاری به اشخاص حقیقی و حقوقی بوده است.

وی اولویت واگذاری‌ها را با هیئت‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: از مجموع نتایج مزایده 21 مستاجر اعلام شده، 19 فضا در اختیار هیئت‌ها در راستای اجرای ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت وفق ضوابط و مقررات قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان داشت: برندگان مزایده باید پس از اعلام نتایج از طریق تارنمای اداره‌کل، حداکثر ظرف مدت سه روز با ارایه اصل مدارک برای انجام تشریفات قانونی به دبیرخانه کمیسیون استان مستقر در حوزه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی مراجعه کنند.

برومند تصریح کرد: عدم مراجعه برندگان ظرف مهلت مقرر به منزله انصراف متقاضی از مزایده تلقی شده و حسب ضوابط، نفرات بعدی در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی در رابطه با اعلام زمان برگزاری مزایده سایر اماکن ورزشی و نتایج آن، از پیگیری‌های این کمیسیون برای تسریع‌بخشی در روند برگزاری تشریفات قانونی در آینده نزدیک خبر داد.

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در سال جاری تعداد 102 باب فضای ورزشی در اختیار متقاضیان در چارچوب قوانین و مقررات قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/224848/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول