اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

موفقیت‌های عرصه دیپلماسی مرهون ایستادگی سردار شاطری‌هاست

استاندار سمنان گفت: موفقیت‌های عرصه دیپلماسی کشورمان مرهون ایستادگی و ایثار شهیدانی چون سردار شاطری‌هاست.

موفقیت‌های عرصه دیپلماسی مرهون ایستادگی سردار شاطری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، استاندار سمنان ظهر امروز به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان در ادامه سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با خانواده شهید حاج حسن شاطری سردار رشید اسلام دیدار کرد و در این دیدار یاد و خاطره این شهید بزرگوار و همچنین پدر و مادر بزرگوار شهید که اخیراً به رحمت خدا رفته‌اند، گرامی داشته شد.

محمد زندوکیلی با اشاره به توفیقات مذاکرات هسته‌ای، این پیروزی‌ها را مرهون ایستادگی، ایثار و ازخودگذشتگی شهدای عزیزی چون حاج حسن شاطری‌ها و دیگر شهیدان والامقام عنوان کرد و افزود: اگر امروز سرداران جبهه دیپلماسی موفق شدند و سربلند از این مذاکرات بیرون آمدند، به‌واسطه ایستادگی و مقاومت مثال‌زدنی شهدا و شهید حاج حسن‌ها بود که درس ایستادگی را به جامعه اسلامی آموخت.

وی افزود: اگر جبهه مقاومت اسلامی در لبنان، سوریه و عراق نبود و شهیدانی چون حاج حسن شاطری و ایثارگری‌ها و استقامت نمی‌کردند، امروز دشمن از خط‌های اول عبور می‌کرد ولی با خون شهیدان امروز کشور ایران اسلامی به یک جزیره امن تبدیل شده و آرامش و آسایش مردم مرهون شهدای اسلام و صبر و تحمل و بردباری خانواده شهیدان است.

استاندار سمنان شهید حاج حسن شاطری را سمبل و افتخار کشور و استان سمنان برشمرد و افزود: ما باید به وجود چنین شهدایی مباهات کنیم و این شهدا مایه سربلندی و عزت و عظمت ایران اسلامی و استان سمنان هستند.

وی گفت: شهید حاج حسن شاطری خدمات و تلاش‌های وافری در بهسازی و بازسازی در لبنان و سوریه انجام داد که امروز الگوی جامعه اسلامی است.

استاندار سمنان همچنین یاد و خاطره پدر و مادر شهید حاج حسن شاطری را گرامیداشت و از خانواده شهدا خواست برای سربلندی اسلام و نظام اسلامی و توفیق در ادامه راه مذاکرات و تحقق دستاوردهای آن دعا کنند.

وی افزود: امروز گروه مذاکره‌کننده با تلاش و تحمل سختی‌های فراوان دستاوردهای بزرگی به دست آورده‌اند و مانند دوران دفاع مقدس سختی‌ها را برای عزت و عظمت ایران اسلامی تحمل می‌کنند و همواره نیازمند حمایت‌های مردمی و پشتوانه مردمی هستند.

همچنین استاندار سمنان با جانباز حمید رحمانیان در منزلشان دیدار و از ایثارگری‌ها و تلاش‌های این جانباز رزمنده تقدیر کرد.

زندوکیلی در این دیدار خواستار ارائه خاطرات دوران دفاع مقدس و دوران جانبازی به نسل سوم و چهارم از زبان جانبازان شد که در جامعه تأثیر بسزایی دارد و افزود: باید روحیه و فرهنگ شهادت، ایثار و جانبازی حفظ و احیا شود.

انتهای پیام/2249/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول