اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی پلیس فرانسه به یک خودرو در «شانزه‌لیزه»

خودرویی که قصد داشت از موانع و حفاظ‌های مستقر شده در مسیر تور دو فرانس واقع در خیابان «شانزه‌لیزه» عبور کند، صبح امروز هدف تیراندازی نیروهای پلیس فرانسه قرار گرفت.

تیراندازی پلیس فرانسه به یک خودرو در «شانزه‌لیزه»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خودرویی که قصد داشت از موانع و حفاظ‌ها مستقر شده در مسیر تور دو فرانس بگذرد، امروز یکشنبه هدف تیراندازی نیروهای پلیس فرانسه قرار گرفت.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، یک منبع پلیس فرانسه در اظهاراتی در خصوص این موضوع اعلام کرد: «حوالی ساعت 8 صبح امروز در منطقه «شانزه‌لیزه» راننده یک خودرو که سعی داشت با عبور از موانع ایجاد شده در مسیر تور دو فرانس از کمربند امنیتی ایجاد شده توسط پلیس فرانسه عبور کند، هدف تیراندازی نیروهای پلیس قرار گرفت و در  به رغم تیراندازی پلیس موفق به فرار از محل حادثه شد.

به گفته سخنگوی پلیس، این تیراندازی هیچگونه جراحت و آسیبی به دنبال نداشته است.

طی ساعات‌ آینده هزاران نفر در خیابان شانزه‌لیزه و میدان کنکورد پاریس که خط پایان تور دو فرانس است گردهم خواهند آمد تا مرحله آخر بزرگترین مسابقات دوچرخه سواری دنیا را از نزدیک نظاره‌گر باشند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول