اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی:

نمایشگاه قرآن و عترت مشهد باید به مطالبه مردمی تبدیل شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد باید به یک مطالبه مردمی تبدیل شود.

نمایشگاه قرآن و عترت مشهد باید به مطالبه مردمی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید سعید سرابی شامگاه سه‌شنبه در نشست نقد و بررسی دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد در سالن اجتماعات هتل جم اظهار کرد: آغاز فعالیت دبیرخانه دائمی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با برگزاری جلسات تخصصی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف و اهالی رسانه برگزار می‌شود، معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیته مشارکت‌های مردمی در دبیرخانه نمایشگاه سال آینده اتفاق مهمی است، تصریح کرد: با توجه به تعطیلات دانشجویان در فصل تابستان، باید کمیته دانشگاهی در نمایشگاه سال آینده با برگزاری جشنواره‌های مختلف برای دانشجویان، بستر جذب حضور آنها در نمایشگاه را فراهم کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: با تشکیل کمیته علمی و حضور اساتید برجسته در آن، می‌توان بخش محتوا و منابع اصلی برنامه‌ریزی برای همه غرفه‌ها را پررنگ کرد تا برای برگزاری این نمایشگاه در سال 2017 و معرفی مشهد به عنوان پایتخت جهان اسلام از نظر محتوایی شرایط بهتری را فراهم کرد.

سرابی با بیان اینکه بودجه خرج‌شده برای دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد 122 میلیون تومان از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است، تاکید کرد: قرار است 100 میلیون تومان توسط شهرداری برای افطاری‌های غرفه‌داران (دو هزار افطاری در هر شب) پرداخت شود و 60 میلیون تومان نیز تهران قول مشارکت داده است.

وی، نقدهای اهالی رسانه به نمایشگاه امسال را کمک قطعی به ارتقای میزان نقاط قوت از آن در سال‌های آینده دانست و خاطرنشان کرد: با کمک دستگاه‌های مختلف استانی در امر برگزاری این نمایشگاه و نقدهای اهالی رسانه می‌توانیم هدف اصلی این نمایشگاه را که تبدیل‌شدن آن به جریان مطالبات مردمی است، ارتقا بخشیم.

در پایان این مراسم از اهالی رسانه و دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد تقدیر شد.

انتهای پیام/3138/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول