اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نکا:

مسکن مهر نکا از نبود فضای آموزشی رنج می‌برد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: مسکن مهر نکا از نبود فضای آموزشی رنج می‌برد.

مسکن مهر نکا از نبود فضای آموزشی رنج می‌برد

اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان نکا، اظهار کرد: با توجه به سکونت تعداد زیادی از مردم در شهرک مسکن مهر نکا، ایجاد زیرساخت‌های لازم در فضای آموزشی و ساخت مدرسه از نیازهای مهمی است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: با آغاز ساخت‌ و ساز مسکن مهر در نکا و براساس نقشه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت چهار مدرسه در دستور کار مسکن مهر نکا قرار گرفته بود که تنها ساخت یک فضای آموزشی در این مسکن مهر عملیاتی شد و در حال ساخت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با بیان اینکه ساخت تنها فضای آموزشی مسکن مهر نکا با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی و با کندی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای آموزشی با توجه به گستردگی مسکن مهر نکا و همچنین واقع شدن در محدوده خارج از شهر، از نیازهای اساسی مردم ساکن در این مسکن مهر است.

کارگر گفت: با توجه به اینکه تا ابتدای مهرماه، دو ماه فرصت داریم، افزود: ساخت شش مدرسه در این فضا از نیازهای مسکن مهر نکا است که از توان آموزش و پرورش خارج است همچنین با توجه به این کندی کار در احداث پروژه مدرسه مسکن مهر نکا، این فضای آموزشی برای مهرماه سال‌جاری، به بهره‌برداری نمی‌رسد.

وی افزود: کمبود فضای آموزشی در شهرستان نکا تنها به مسکن مهر، خلاصه نمی‌شود بلکه در کل شهرستان نکا از کمبود فضاهای آموزشی رنج می‌بریم که در این راستا نیازمند همکاری همه جانبه خیران، مسکن و شهرسازی و نوسازی مدارس هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا ادامه داد: شهرستان نکا در شرق مازندران دارای 182 آموزشگاه و 17 هزار و 548 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که از 182 مدرسه دولتی و غیرانتفاعی شهرستان نکا (152 مدرسه دولتی و 30 مدرسه غیر انتفاعی) دارای 21 مدرسه تخریبی و 32 مدرسه بحران‌زا است.

کارگر از ثبت‌نام 95 درصدی دانش‌آموزان ابتدایی نکا در سامانه سناد خبر داد و گفت: با تلاش انجام شده توسط تمام مدیران و عوامل اجرایی مقطع ابتدایی، در حال حاضر ثبت‌نام 95 درصد از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی نکا انجام شد.

وی اظهار کرد: تاکنون 9 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی این شهرستان که بالغ بر 95 درصد کل دانش‌آموزان ابتدایی را تشکیل می‌دهند، در سامانه سناد ثبت‌نام شدند و ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم با تمام قوت در مدارس در حال انجام است و گروه‌هایی متشکل از معاونان و کارشناسان اداره از روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس بازدید می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا در مورد اجرای نقل و انتقالات نیز گفت: در اجرای نقل و انتقالات نیروی انسانی، رفع کمبودها و افزایش سطح رضایت‌مندی همکاران باید فراهم شود که براساس مصوبات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/86002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول